Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu do 28 maart, 2024 10:08 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 115 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do 29 mei, 2014 10:11 am 
Offline
Organisator groepsbouw
Organisator groepsbouw
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 18 sep, 2008 9:43 am
Berichten: 6031
Woonplaats: Zwolle
Jammer dat hij viel zeg. En dat gedoe met die tracks herken ik zeker. Heb daar ook flink mee lopen hannesen bij andere projecten.

Die banden voorop vind ik gaaf staan, het maakt dit voertuig nog lomper.
Wat wilde je bereiken met die roodachtige wash? Wat voor effect?

Je hebt iig weer kunnen oefen met verwering enzo. Wat wordt het nieuwe project? Ook wat Talibanigs?


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do 29 mei, 2014 10:45 am 
Offline
Organisator groepsbouw
Organisator groepsbouw
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 22 aug, 2009 8:54 am
Berichten: 7539
Woonplaats: Drachten
Ik had niet door dat die wash zo 'rood' uit zou vallen. Het was voor het eerst dat ik deze tube gebruikte. Het viel pas echt op toen het al droog was.

Wat ik verder nog ga doen? Ik ben er nog niet over uit, het is nog maar 5 weken deze GB en ik weet niet of ik het nog red in die tijd iets moois neer te zetten. Vooral gezien mijn tempo. Dat ligt niet zo hoog en we hebben wat 'dingen' in de privésfeer. Daar kan ik ook nog niks over zeggen hoe dat uit gaat pakken.

Dus ik denk dat ik het voorlopig even bij de Abrams hou nog. Het hangt er ook een beetje vanaf of er belang is bij een verlenging, dan heb je een maand extra dan zou er ook wat meer mogelijk zijn om er nog een kitje bij te doen.

_________________
Mijn modelbouw website


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr 30 mei, 2014 17:22 pm 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 10 jan, 2010 22:24 pm
Berichten: 11842
Woonplaats: St.-Katelijne-Waver (België)
Goed dat deze ook al aan de eindmeet is komen te staan, we hebben toch een vrij gevarieerd aanbod ondertussen in de groepsbouw. Anderen worden gelijk ook aangespoord om hun model verder klaar te stomen met nog een maand in het vooruitzicht. Schitterend dat je zelf ook nog een sprocket-tandje bijsteekt met de M113.

Ik weet dat het lastig is als er een kleureffect te hard doorkomt. Ik vond het felgroen van mijn laatste model zo lastig dat ik zelfs na een wedstrijddeelname nog besloot er een filter overheen te gooien, het valt gewoon te hard op naast correct gekleurde modellen. Het rode pigment krijg je vast minder opvallend als je er een pinwash met iets geelbruins overheengooit, op een moment dat je die wash misschien voor een volgend model al hebt klaargemaakt bijvoorbeeld. Goeie puntjes vind ik de rubberbanden en de uitgebreide bepakking met opvallende kleuren, de mooie loopjes en het feit dat de zandkleur geaccentueerd werd. De antennes zitten er wel wat haastig op zo, ongekleurd en met knikken er in. Kan je die met een recht tangetje nog wat recht maken? Het lukt je vast om die M113 op tijd af te hebben, ook die hoort erbij in de WoT.


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr 30 mei, 2014 19:43 pm 
Offline
Organisator groepsbouw
Organisator groepsbouw
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 22 aug, 2009 8:54 am
Berichten: 7539
Woonplaats: Drachten
Om eerlijk te zijn ben ik echt klaar met deze Steven. Ik ben grotendeels bang dat als ik hem weer op pak om nog dingen te verbeteren dat de tracks er weer afbreken en ik vermoed dat hij dan echt tegen de muur eindigt.

_________________
Mijn modelbouw website


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo 01 jun, 2014 14:31 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 09 jan, 2013 23:27 pm
Berichten: 822
Het is toch een leuk ding geworden?! Zeker voor de variatie binnen de groepsbouw is dit een mooie aanvulling.

Ik zou er in ieder geval niet aan gaan prutsen, zeker wanneer je mogelijk weer de tracks daarmee beschadigd.

_________________
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.
Voor een overzicht van mijn verslagen :http://www.modelbrouwers.nl/builds/user/1724/


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 115 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement