Dit wordt een leuk klein projectje met een schattig klein vliegtuigje. Want deze bouw ik in de schaal 1/35 en dan is hij nog klein! Meer informatie over deze kit vind je hier:
http://www.cybermodeler.com/hobby/kits/ ... 2217.shtmlEr zit een ondergrondje bij en twee mannetjes.
De RQ-7 Shadow is een onbemand vliegtuigje (UAV) gebouwd door AAI Corporation en wordt gebruikt door de US Army ter ondersteuning van commandanten op de grond, en om hen beter te positioneren. Hij wordt gelanceerd vanaf een rail, en landt hetzelfde als vliegtuigen op een vliegdekschip, met een haak. Door middel van camera's, zowel gewone als infrarode, en een real-time verbinding, voorziet hij in accurate informatievoorziening naar de ground control station (GCS).
Het kit valt uitstekend in elkaar en binnen een uur heb je hem afgemaakt.
Klaar voor de start? Af!
Oh nee, gaten aan de binnenkant van de vleugels! Snel opvullen en schuren?
Zo, opgelost. De ene helft op de andere geplakt.
We moeten hier niet gaan overdrijven hè Heico! Hehehehe.
Zo.
Cameraatje en wieltjes.
En de boel even goed uitlijnen en uit laten harden. Nee, het is geen staartzitter. Dit is om de fragiele staart te beschermen.
Volgende keer bouw ik de mannetjes en kan ik aan de slag met de airbrush. Het bijzondere bij de mannetjes is dat Academy mij een decalvel gegeven heeft om de camouflage na te bootsen voor het gevechtspak. Ben heel benieuwd hoe dat er straks uitziet!.
Gr.
Eelco