Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu do 28 maart, 2024 15:48 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 43 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di 15 apr, 2014 12:34 pm 
Offline
Organisator groepsbouw
Organisator groepsbouw
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 22 aug, 2009 8:54 am
Berichten: 7539
Woonplaats: Drachten
Mooie kist geworden zo, en hij hangt lekker vol zo. Ik vraag me alleen af of er geen gele bandjes om de bommen horen? Ik ben geen kenner hoor, dus van hetzelfde geld zijn ze er ook helemaal groen, daarom vraag ik het ook.

En als ik naar deze foto kijk lijkt de onderste bom een beetje scheef te zitten, klopt dit of is het gezichtsbedrog?

Je had hem ook al in de galerij gezet, helemaal top! Heb je nog wat voor ons in petto, of is het klaar?

_________________
Mijn modelbouw website


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di 15 apr, 2014 12:52 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: di 14 dec, 2010 9:13 am
Berichten: 119
Je hebt helemaal gelijk, 99 van de 100 keer hebben die Mark82 bommen een geel randje of puntje. Ik ga kijken of ik dit nog kan doen. De onderste bom zit inderdaad net iets uit het lood, maar inmiddels helemaal vast ivm een onvriendelijk bevestigingssysteem van Academy.

Helaas houdt mijn stash hier op met War on Terror kits, heb nog wel een F14 van Revell 1/144 liggen, maar volgens mij heb ik daarvoor niet de juiste decals.

_________________
Groet, Paul
-------
Af in 2014: 1/72 JU-87 G-2 , 1/72 A-10a Thunderbolt II voor War on Terror Groepsbouw, 1/72 Me-262 A-1a en 1/72 Me-163 voor groepsbouw Zu wenig & zu spät: Duitse operationele jets in WOII
WIP: 1/72 Eduard BF110 G2 / 1/72 Hobby Boss Heinkel HE-162 / 1/72 PM Model DFS-194


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di 15 apr, 2014 22:33 pm 
Offline
Organisator groepsbouw
Organisator groepsbouw
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 18 sep, 2008 9:43 am
Berichten: 6031
Woonplaats: Zwolle
Laatste foto is leuk! Lekker brute bek.


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 43 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement