Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu vr 29 maart, 2024 12:59 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 150 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr 20 jun, 2014 22:39 pm 
Offline
Organisator groepsbouw
Organisator groepsbouw
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 22 aug, 2009 8:54 am
Berichten: 7539
Woonplaats: Drachten
Er komt helaas geen (officiële) verlenging.

Hier is hoe we het gaan doen mbt tot de meeting. De topics die nog open staan bij het sluiten van de GB kunnen 'gekopieerd' in het open gedeelte. De bouwer heeft dan alsnog tot de meeting aan tijd om het model af te krijgen.

Het is de bedoeling dat het galerij en meeting topic open blijven tot de meeting. Op die manier kun je je model nog af krijgen voor de meeting en dus ook nog meedoen om de prijzen.

Ik hoop dat ik het zo een beetje duidelijk uit heb kunnen leggen, als er nog vragen zijn stel ze gerust. Misschien heb ik zelf iets over het hoofd gezien.

De datum zijn we nog niet helemaal over uit, dat laten we nog even aan jullie over (voor een paar dagen) :P .

_________________
Mijn modelbouw website


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di 01 jul, 2014 17:09 pm 
Offline
Organisator groepsbouw
Organisator groepsbouw
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 22 aug, 2009 8:54 am
Berichten: 7539
Woonplaats: Drachten
De datum van de meeting is gesteld op 23 augustus. Zie daarvoor ook het topic meeting.

Zoals al eerder aangegeven, de modellen die nu nog niet afgerond zijn mogen gewoon verder gebouwd worden (zullen gekopieerd staan in het gewone gedeelte) tot de 23e.

_________________
Mijn modelbouw website


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di 01 jul, 2014 20:17 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 09 jan, 2013 23:27 pm
Berichten: 822
Jammer dat de groepsbouw niet verlengd wordt. Maar ook wel begrijpelijk, anders had er van tevoren ook geen einddatum bepaald hoeven worden. De meeting gaat 'm voor mij waarschijnlijk niet worden, net iets te ver rijden om 'even' langs te gaan.

In ieder geval van mijn kant een bedankje aan de organisatoren Heico en Eelco!

_________________
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.
Voor een overzicht van mijn verslagen :http://www.modelbrouwers.nl/builds/user/1724/


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo 02 jul, 2014 10:05 am 
Offline
Organisator groepsbouw
Organisator groepsbouw
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 22 aug, 2009 8:54 am
Berichten: 7539
Woonplaats: Drachten
Graag gedaan hoor Prutsel :)

Waar moet je vandaan komen dan?
Wat de verlenging betreft, je hebt nu (zoals ik ook al in je topic zei) de mogelijkheid om je topic te laten verhuizen naar het gewone vliegende gedeelte. Mocht je je toch nog bedenken wat de meeting betreft dan heb je nog tot de 23e om hem af te krijgen.

_________________
Mijn modelbouw website


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo 02 jul, 2014 20:29 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 20 mei, 2012 16:28 pm
Berichten: 3061
Woonplaats: "rooj"
De laatste dag van de GB is alweer bijna ja... Niet dat ik nog iets af moet maken ofzo, maar ik vond het toch vrij snel gaan zo. Ik zal er helaasch ook niet zijn bij de meeting, wegens vanuit Limburg naar Friesland karren is een beetje ver. :roll:

_________________
Gr Tom :brouw:

Als je het goed wilt doen, moet je het zelf doen.
Op de werkbank: Scratch Sd. Anh. 24 - Revell Corvette L88 - Mad Max
Gereed:
Agent Orange Vignette - Takom 12.8cm Flak Zwilling" - Trumpeter Iraqi SA-2 Guideline - Dragon Panther F / GT102


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo 02 jul, 2014 21:34 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 28 aug, 2007 22:27 pm
Berichten: 18512
Woonplaats: Hurdegaryp
Nog één avond en dat zit het er op. Heico en Eelco bedankt voor het oppeppen en over de streep halen van de bouwers. Ik heb 23 in de agenda geschreven, maar er staat ook al weer wat anders :oops: , dus ik hoop dat ik het kan combineren. En anders kom ik maar eventjes buurten.

Mochten de bouwers nu in een zwart gat vallen, voor 1 november kan er nog druk gebouwd worden in de WO-1 groepsbouw. Hoe meer modellen op tafel hoe beter.

René

_________________
René

O.a. bezig met: Al mijn bouwverslagen mooi gebundeld ; Het grote Apache topic ; Smer 1:40 Fokker S-12 (PH-NDC) ; Sikorsky R-4; Wright Flyer


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo 02 jul, 2014 21:55 pm 
Online
Organisator groepsbouw
Organisator groepsbouw
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 14 okt, 2010 16:23 pm
Berichten: 4449
Was een mooie GB dit, met veel mooie resultaten! Mijn complimenten richting de organisatie. :brouw:

tsjopper bob schreef:
Mochten de bouwers nu in een zwart gat vallen, voor 1 november kan er nog druk gebouwd worden in de WO-1 groepsbouw. Hoe meer modellen op tafel hoe beter

En daarna is er ook een Huey groepsbouw op komst dus er is genoeg leuks te doen de komende tijd. (zie onderschrift...)

Dan ga ik nu ondertussen proberen het diorama wel voor de 23ste af te ronden, en de Ford-T Ambulance voor 1 november. :mrgreen:




Dj.

_________________
Bezig met:
- M4A3E8 'Easy Eight' Sherman | M270 MLRS - Operation Desert Storm

Afgerond:
- M109 A6 Paladin | Leopard 2A5 NL | AMX-30 B2 - Opération Daguet 1991 | USMC LAV-25 - OIF 2003


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo 02 jul, 2014 23:21 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 09 jan, 2013 23:27 pm
Berichten: 822
Ik moet vanuit de omgeving Utrecht komen. Het is dus vergelijkbaar met een ritje naar de ESM vanuit Friesland.

Komende tijd in ieder geval de Growler afmaken, dat is zeker! Daarna de ww1 groepsbouw en met een beetje mazzel een Huey op de planning zetten (en in de tussentijd hopelijk nog ergens verhuizen.. :roll: ). We blijven in ieder geval bezig. :wink:

_________________
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.
Voor een overzicht van mijn verslagen :http://www.modelbrouwers.nl/builds/user/1724/


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do 03 jul, 2014 0:05 am 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 28 aug, 2007 22:27 pm
Berichten: 18512
Woonplaats: Hurdegaryp
Prutsel schreef:
Het is dus vergelijkbaar met een ritje naar de ESM vanuit Friesland.


Stelt dus niks voor :lol:

René

_________________
René

O.a. bezig met: Al mijn bouwverslagen mooi gebundeld ; Het grote Apache topic ; Smer 1:40 Fokker S-12 (PH-NDC) ; Sikorsky R-4; Wright Flyer


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do 03 jul, 2014 22:33 pm 
Offline
Organisator groepsbouw
Organisator groepsbouw
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 18 sep, 2008 9:43 am
Berichten: 6031
Woonplaats: Zwolle
Hierbij de officiële afsluiting van deze groepsbouw.
Modelbrouwers.nl (moderators) bedankt voor de faciliteiten die geboden zijn!
Heicow, it was nice doing business with you again! Echt top allemaal bedacht en uitgevoerd.
Bijzondere dank gaat uit naar alle brouwers die een bijdrage geleverd hebben aan deze groepsbouw door een model te bouwen. Dit gaat natuurlijk om jullie, zonder jullie prachtige brouwsels was deze groepsbouw geen succes geweest!
Natuurlijk bedank ik ook een ieder die hier even gekeken heeft en zijn mening achter gelaten heeft. Door deze waardering krijgt de bouwer nou net even wat meer zin om te bouwen! Echt top!
Tot slot een groet aan de stille volger, hopelijk heb je genoten! Wellicht heb je goede inspiratie en ideeën opgedaan?!

We gaan nog een topic openen waar IEDEREEN zijn stem achter mag laten om het leukste model te kiezen.

Wellicht tot een andere groepsbouw. Volgend jaar even niets van onze kant af. Het verzoek van MB kwam om anderen ook eens een megagroepsbouw te laten organiseren. Succes!

Eelco


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 150 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement