Ik moet zeggen dat de glimmende potloodlijntjes me erg meevallen, zowel de RF-104 en de Meteor heb ik zo gedaan (altijd ruzie met washes) en daar heb ik geen satijnlaag meer overheen gespoten. Ook met krijt weinig problemen, je moet er alleen niet met je vingers aankomen.
Wat betreft de ruitjes, die hadden toch wel wat bijwerken nodig. Zeker bij het ronde deel middenvoor was er wat primer onder de tape gekomen en dan merk je dat primer goed hecht! Normaal peuter ik canopies schoon met een cocktailprikker, maar dat ging nu echt niet. Met een 1200 schuurpapiertje de boel afgeschuurd, met de kwast de stijlen opgeknapt en daarna de boel in de P+. Het was even schrikken maar uiteindelijk ziet het er aardig uit.
De Montex masks vielen op zich mee, maar op het midvoor stukje na, bestaat de canopy uit (bijna) vlakke delen.
De wielbakken en landingsgestel krijgen inderdaad nog een wash, het is nu wel erg wit en vlak.
Ook hoort er nog een antennedraad op. Op veel foto's is deze (bijna) niet te zien, maar op onderstaande foto is de antennedraad duidelijk aanwezig. De gaatjes zijn al geboord, maar dat is het allerlaatste klusje.

(Bron:
Vlaggenschip smaldeel 5)
Gr. Sjaak