Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu wo 17 apr, 2024 1:21 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma 19 dec, 2011 18:59 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 15 sep, 2011 16:15 pm
Berichten: 872
Woonplaats: Nederland
ik ben van plan om zelf een autoambulance te maken, dus heb vandaag ff bij een zaakje hiero in de stad ff wat restjes triplex gehaald... dus ik ga lekker bezig warschijnlijk.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ben nog ff lekker bezig geweest met me autoambulacne...
heb 2 plankjes onder de 'stemvork' geplakt voor stevigheid en om de oprijplaten (die ik nog moet maken) op te leggen; en ik heb de 'bak' voor onderop de ambulance gemaakt. daaraan komen de wielen, waarchijnlijk komen er asjes door die 'bak' heen waar de wielen op komen. die bak moet ik nog ff een beetje aanpassen vanwege zo'n balkje onder de stemvork :lol:

heb trouwens nu ook al de oprijplaten gemaakt die ik nog een beetje moet gaan aanpassen....

fotos:

de 'stemvork' op de 'bak':
Afbeelding

de 'bak':
Afbeelding

binnenkort weer een update aangezien ik zo nog ff bezig ga, en ik vanavond een toyota landcruiser 4x4 erbij krijg waar ik een trekhaak aan ga maken, waar ik de autoambulance dus kan aanhangen. ik krijg er ook 3 setjes velgen bij waarvan ik er één op me shelby gt500 '68 ga zetten, zie je waarschijnlijk een topic voor op het forum, maar weet iemand hoe je de velgen van een Road Signature er af kan halen? de velgen van de shelby zet ik waarschijnlijk op de autoambulance.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

hallo

ik heb er een toyota landcruiser bij

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

inderdaad, mooie motorruimte:
Afbeelding

ik ga dus proberen onder deze landcruiser een trekhaak te maken...
misschien ga ik het interieur en de motorruimte nog spuiten, maar dat kijk ik nog wel...

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ik heb de toyota uitelkaar liggen, ga het interieur en de bumpers enzo spuiten, dat krijgen jullie nog wel te zien, en de uitlaat van de toyota is klaar, die zie je op de foto. :dance:

Afbeelding

Afbeelding


en dan nu de autoambulance:

de autoambulance is gelijmd, de bak onder de 'stemvork'. de asjes heb ik ok gemaakt, die zijn ook zo goed als klaar. als ik de asjes met de wielen eronder zet is ie klaar, maar ik wil hem waarschijnlijk nog gaan spuiten, dus dan is ie toch niet helemaal klaar...
foto's:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

de wielen naast de autoambulance geplaatst en verder naar boven, hij is bijna af.

foto's:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

zo, hij is klaar!! ik ga alleen nog een keer de autoambulance verven, alleen ik weet niet wanneer, want ik heb weer school... :( :(

foto's zijn met de golf waar ik heb voor heb gemaakt erop:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

ja, er komen nog velgharten in de velgen van de golf, en de wielen moeten nog vastgemaakt worden, dus komen ze meer naar binnen....

en dat je opgegeven moment een kever erbij ziet, is vanwege het gewicht aan de voorkant, anders als ik die golf er zo opzette (op die oprijplaten) zou de aanhanger kiepern :lol:

bob


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement