Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu vr 29 maart, 2024 3:03 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma 01 jun, 2015 13:14 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: vr 06 dec, 2013 14:26 pm
Berichten: 32
Hallo
allemaal de cockpit is niet doorschinend van de falcon het is deze van hasbro die grote
hoe ga ik best te werk om dit te klaren
Eddy
ps- ik bedoel van de cockpit waar hij doorschinend is zit gewone plastiek deze moet weg dat ik hem doorschinend kan maken
ik praat wel anders dan jullie ben van west.vl


Laatst bijgewerkt door kuifje op di 02 jun, 2015 9:52 am, in totaal 2 keer bewerkt.

Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma 01 jun, 2015 16:37 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 13 jan, 2014 20:29 pm
Berichten: 1525
Ik wil niet vervelend overkomen, maar dat doe ik waarschijnlijk toch.

Je hebt tot nu toe een aantal vragen gesteld en topics geopend, en al deze topics zijn nagenoeg onleesbaar en zeer onduidelijk voor mensen die niet weten wat je bedoelt. Bij dezen wil ik je dan ook vragen om in volledige, correcte Nederlandse zinnen je vraag duidelijk te maken. Ik denk dat iedereen hier je graag wil helpen, mits zij weten waarmee.

Veel succes met je Falcon, wij zien er uiteraard graag een verslag van :brouw:

Friso

_________________
Doe mee met de Aeronautica-GB! Klik hier!


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do 11 jun, 2015 22:28 pm 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 10 jan, 2010 22:24 pm
Berichten: 11842
Woonplaats: St.-Katelijne-Waver (België)
Kuifje, probeer van dit onderdeel een foto te posten, dat zal meteen veel verduidelijken over het probleem. Gebruik leestekens en hoofdletters, die zijn broodnodig om verstaanbaar te zijn ongeacht je plaats van afkomst. Je kan een onderdeel proberen te vacuformen maar daar heb je al vrij ingewikkelde apparatuur voor nodig; er zijn hier mensen die dat misschien wel voor je zouden kunnen oplossen als je deze vraag in onze "gevraagd"-sectie plaatst - met foto en omschrijving van je model volgens het sjabloon natuurlijk, want anders wordt die daar meteen gewist. Een andere optie is dat je een raamwerk maakt in ijzerdraad en daartussen luchtbellen trekt met Crystal Klear of houtlijm. Die zullen transparant opdrogen. Ze zullen dan wel niet bol staan maar het zal er beter uitzien dan een ondoorschijnende kap. Een derde optie is dat je uitzoekt op welke vliegtuigcockpit de kap het beste gelijkt. Het is bekend van de ontwerpers uit de eerste Star Wars-films dat ze onderdelen van bestaande schaalmodellen gebruikten om de ruimtetuigen mee te maken, dus het zou me niet verbazen als die kap bijna rechtstreeks van een B29 ofzo kwam. Check: http://www.starwars.com/news/from-world-war-to-star-wars-the-millennium-falcon

Afbeelding

Van sommige van die modellen zijn gemakkelijk aparte sprues te verkrijgen, bijvoorbeeld bij Revell, je moet dan alleen nameten welke schaal je nodig hebt.


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement