Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu do 18 apr, 2024 22:25 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 100 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma 01 maart, 2021 18:30 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: ma 01 maart, 2021 17:25 pm
Berichten: 129
Woonplaats: Zeeland
Hallo allemaal, ik ben 14 jaar oud en ben net nieuw op modelbrouwers.nl. Ik heb wel wat modellen staan. Onder andere de Tamiya Willys Jeep met diorama. Ik heb pas een kit van Tamiya besteld. TAMIYA BRITISH UNIVERSAL CARRIER 1/35 MK. II (Ik kan nergens vinden waar je foto's kan uploaden, weet iemand dat? Als ik het weet komen ze nog wel :wink: ) Best wel gedetailleerd. Waarschijnlijk ga ik er nog wel een dio bij bouwen.
Gr. Christian


Laatst bijgewerkt door ChrisB2007 op vr 28 mei, 2021 8:00 am, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma 01 maart, 2021 19:22 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: za 10 dec, 2016 15:15 pm
Berichten: 185
Woonplaats: Brabant
Hoi en welkom. Voor foto's plaatsen moet je even bovenaan in het scherm op albums kikken. Dan kun je een eigen album maken en de foto's vanaf je pc in dat album plaatsen. Ga je een bericht typen komt links in het scherm een fototoestelletje te staan, even op klikken en dan vouwt hij open. Foto aan klikken en hij komt vanzelf in je bericht te staan.


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma 01 maart, 2021 20:15 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: ma 01 maart, 2021 17:25 pm
Berichten: 129
Woonplaats: Zeeland
Dankje Hobbyplakker!
Dit zijn dan de foto's van het Normandië diorama:

photo 533284

photo 533283

En van de Bren carrier zoals die nu is, (foto's zijn bij lamplicht gemaakt, hoop morgen ofzo betere te maken):

photo 533285

photo 533288


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma 01 maart, 2021 20:42 pm 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 10 jan, 2010 22:24 pm
Berichten: 11858
Woonplaats: St.-Katelijne-Waver (België)
Chris, ik heb in je tekst iets moeten repareren, kijk je even of alles er is en in de juiste volgorde? Ik zag dat er zes foto's in je album zaten.


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma 01 maart, 2021 21:36 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 04 jan, 2012 0:45 am
Berichten: 891
Woonplaats: Ossendrecht
Welkom Christiaan, leuk diorama heb je gemaakt. Goed bezig :brouw:
Lekker verder bouwen...volgmodus aan

Groetjes Ronald

_________________
ILLA PRAECEPTA SUNT NUNC AD REM


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma 01 maart, 2021 22:12 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: ma 01 maart, 2021 17:25 pm
Berichten: 129
Woonplaats: Zeeland
Hoi, dit zijn dan nog de andere fotos:photo 533287
photo 533286
Mvg. Christian


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di 02 maart, 2021 11:17 am 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: ma 01 maart, 2021 17:25 pm
Berichten: 129
Woonplaats: Zeeland
Hallo,
Waarschijnlijk ga ik bij deze bren carrier de haarlak-techniek toepassen. Niet heel veel, maar gewoon een beetje. Ik weet er al wel wat van, maar heeft iemand nog belangrijke tips daarover?
Mvg. Christian


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di 02 maart, 2021 15:49 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: za 25 aug, 2007 21:40 pm
Berichten: 1391
Woonplaats: Ouderkerk aan den IJssel
Hoi Chris, die haarlak-methode ken ik vooral van afgesleten wintercamo. Je kunt er ook mee “chippen” maar dat is bij “barnfinds” of echt roestige voertuigen. Voor chips kun je ook twee kleuren verf voor een kras gebruiken, dan krijg je ook dat diepte-effect.
Welkom ook trouwens, ik weet niet van je tijd of van je financiën maar met genoeg geduld kun je echt zo goed worden dat je kunt maken wat je wilt (incl. weten wat je (niet meer wilt maken;). De universal carrier van Tamiya is een heel leuke bak, met figuren en veel accessoires, wil je er over een aantal jaar nog steeds leuk op terugkijken, is het misschien een idee om de Resicast tracks te kopen, incl. een nieuwe aandrijfwiel voor elke kant die daarbij zitten. Vriendelijke groet, Anne

_________________
-Opdat wij niet vergeten-

In de maak: 3 projectjes, in de planning:.. 4 ;)


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di 02 maart, 2021 16:34 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: ma 01 maart, 2021 17:25 pm
Berichten: 129
Woonplaats: Zeeland
Anne schreef:
Hoi Chris, die haarlak-methode ken ik vooral van afgesleten wintercamo. Je kunt er ook mee “chippen” maar dat is bij “barnfinds” of echt roestige voertuigen. Voor chips kun je ook twee kleuren verf voor een kras gebruiken, dan krijg je ook dat diepte-effect.
Welkom ook trouwens, ik weet niet van je tijd of van je financiën maar met genoeg geduld kun je echt zo goed worden dat je kunt maken wat je wilt (incl. weten wat je (niet meer wilt maken;). De universal carrier van Tamiya is een heel leuke bak, met figuren en veel accessoires, wil je er over een aantal jaar nog steeds leuk op terugkijken, is het misschien een idee om de Resicast tracks te kopen, incl. een nieuwe aandrijfwiel voor elke kant die daarbij zitten. Vriendelijke groet, Anne

Hoi Anne, ik heb even gekeken naar die tracks van resicast, maar ik heb er ook nog van riich models gevonden.Riich 30015 Universal Carrier Running Gear / Track Set. Ik denk trouwens dat ik toch gewoon de tracks van de tamiya kit doe. Maar even een ander vraagje: met welke kleur schilder jij je (Britse) tracks?
Christian


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di 02 maart, 2021 20:16 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: ma 01 maart, 2021 17:25 pm
Berichten: 129
Woonplaats: Zeeland
Hallo medebrouwers, dit zijn de foto's van de sprues enz. photo 533369
photo 533368
photo 533366
photo 533365
En van de carrier zelf:
photo 533374
photo 533373
photo 533375
photo 533376
photo 533377
mvg Christian


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 100 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement