Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu do 25 apr, 2024 10:28 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 54 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo 30 apr, 2017 21:40 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 20 mei, 2012 16:28 pm
Berichten: 3061
Woonplaats: "rooj"
Het is misschien cru om te zeggen, maar ik vind het bijna een geluk bij een ongeluk dat de verf zo gereageerd heeft. De versie met de whitewash ziet er echt goed uit zo! De sneeuw, de natte modder die onder de sneeuwlaag tevoorschijn komt; het is allemaal erg goed gelukt. Wat je wel nog had kunnen doen is wat minder sneeuw op het motordek leggen. Het is daar immers redelijk warm (motor), dus alle sneeuw die op deze plek (en ook rond de uitlaten) valt, zal ook zo weer gesmolten zijn. Zoiets voegt nog nét wat meer toe aan een nu al erg goed model. :wink:

_________________
Gr Tom :brouw:

Als je het goed wilt doen, moet je het zelf doen.
Op de werkbank: Scratch Sd. Anh. 24 - Revell Corvette L88 - Mad Max
Gereed:
Agent Orange Vignette - Takom 12.8cm Flak Zwilling" - Trumpeter Iraqi SA-2 Guideline - Dragon Panther F / GT102


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo 03 mei, 2017 9:24 am 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 09 feb, 2017 11:15 am
Berichten: 163
Tomska schreef:
Het is misschien cru om te zeggen, maar ik vind het bijna een geluk bij een ongeluk dat de verf zo gereageerd heeft. De versie met de whitewash ziet er echt goed uit zo! De sneeuw, de natte modder die onder de sneeuwlaag tevoorschijn komt; het is allemaal erg goed gelukt. Wat je wel nog had kunnen doen is wat minder sneeuw op het motordek leggen. Het is daar immers redelijk warm (motor), dus alle sneeuw die op deze plek (en ook rond de uitlaten) valt, zal ook zo weer gesmolten zijn. Zoiets voegt nog nét wat meer toe aan een nu al erg goed model. :wink:


Hoi Tomska, ik ben achteraf ook wel blij hoe de reactie met de verf heeft uitgepakt haha. De sneeuw op het motordek wou ik inderdaad weghalen maar was het helemaal vergeten :shock: :oops:

henri m schreef:
Mooi geworden :brouw:
Persoonlijk vind ik het ondergrond een beetje aan de kleine kant.
Maar dat is slechts mijn mening en dus volledig onbelangrijk :mrgreen:


Ja het plankje is inderdaad wat kleiner uitgevallen dan de bedoeling was, want ik wou er eigenlijk nog een tweede poppetje bij leggen :lol: ik had er geen rekening mee gehouden bij het afmeten dat er nog een randje latjes omheen/bovenop kwam en had echt geen zin om weer een nieuwe plank te zagen en te spuiten :lol:

_________________
https://www.facebook.com/Dutch-Scale-Mo ... 027074022/


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo 03 mei, 2017 21:05 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: za 18 okt, 2014 10:50 am
Berichten: 426
DutchLegend schreef:
De sneeuw op het motordek wou ik inderdaad weghalen maar was het helemaal vergeten :shock: :oops:


Het diorama kan natuurlijk ook 's morgens vroeg zijn na een hele koude nacht.

Henri

_________________
I give up the fight, the deamen wins


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo 03 mei, 2017 22:34 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 09 feb, 2017 11:15 am
Berichten: 163
Juist ja henri... laten we er maar vanuit gaan dat de motor al een paar uur uit staat :lol:

Gr Marco

_________________
https://www.facebook.com/Dutch-Scale-Mo ... 027074022/


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 54 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 37 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement