Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu vr 29 maart, 2024 13:46 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 78 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Sherman M4A3E8 1/35
BerichtGeplaatst: vr 23 sep, 2016 2:37 am 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: di 16 feb, 2010 0:00 am
Berichten: 205
Topmodel aan het worden!


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: Sherman M4A3E8 1/35
BerichtGeplaatst: vr 23 sep, 2016 7:39 am 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: za 17 maart, 2007 11:01 am
Berichten: 1700
Woonplaats: Woerden
Erg gaaf. Mooi uitgevoerd. Je pigmenten zien er goed uit. Zonder de diepte van de vorige verwering te niet te doen.

Misschien nog iets van bepakking? Om het allemaal wat meer persoonlijk te maken?

Succes

_________________
Gallerij
[url]https://www.scalemodelfactory.nl/members-galleries/gallery-martin-visser[/url]


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: Sherman M4A3E8 1/35
BerichtGeplaatst: za 24 sep, 2016 13:24 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 13 jun, 2016 12:05 pm
Berichten: 68
Oke gelukkig maar, goed om te horen :)
Ik ga jou advies aannemen om er wat bepakking op de maken, en ik zat eraan te denken om een klein diorama te maken waar hij op kan staan.


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: Sherman M4A3E8 1/35
BerichtGeplaatst: za 24 sep, 2016 13:53 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 02 sep, 2013 13:53 pm
Berichten: 403
Ha die Jeff,

Inderdaad: mooi geslaagde verwering :D . Maar ook de rest van de details zijn mooi. De .30 die uitgeboord is (of is het een after market loopje?), de koplampen de spatborden die licht gebogen en subtiel verweerd zijn, de tracks.... En wanneer een Shermanofiel als Martin Visser kan bekoren dan wéét je dat je een mooi model hebt neergezet :wink: ....

Kortom: je maag zeer tevreden zijn over dit model. Een klein dio'tje (of vignette) is wat mij betreft altijd een mooie toevoeging, maar "stand alone" op een mooi gelakt plankje is ook goed. Wel zou ik er dan nog een naamplaatje bij fabriceren.

Groeten, Richard.

_________________
Mijn huidige projecten:
Geen.

Afgerond:
Another one bites the dust - CCKW 353 GMC Truck with Bofors 40mm AA Gun
What lies ahead - Pacific theatre 1944


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: Sherman M4A3E8 1/35
BerichtGeplaatst: zo 25 sep, 2016 17:02 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 13 jun, 2016 12:05 pm
Berichten: 68
remarc777 schreef:
Ha die Jeff,

Inderdaad: mooi geslaagde verwering :D . Maar ook de rest van de details zijn mooi. De .30 die uitgeboord is (of is het een after market loopje?), de koplampen de spatborden die licht gebogen en subtiel verweerd zijn, de tracks.... En wanneer een Shermanofiel als Martin Visser kan bekoren dan wéét je dat je een mooi model hebt neergezet :wink: ....

Kortom: je maag zeer tevreden zijn over dit model. Een klein dio'tje (of vignette) is wat mij betreft altijd een mooie toevoeging, maar "stand alone" op een mooi gelakt plankje is ook goed. Wel zou ik er dan nog een naamplaatje bij fabriceren.

Groeten, Richard.


Beste Richard,

Ik waardeer jou woorden heel erg en dat van iedereen hier trouwens, jullie weten wat voor'n tijd hier inzit en geduld!! ;)
Martin Visser de Shermanofiel hahaha LOL, zijn woorden waardeer ik ook, ik kan alleen geen werken van deze beste man vinden? Ik vind het erg lastig om een bepaald type model te vinden op een forum en daar foto's van te zien.
De 30 cal heb ik zelf voorzien van een gaatje en een horizontaal gleufje, gewoon voorzichtig met de hobby mes ingesneden.
ik vind het echt waardeloos als het wapen een stompje heeft! daarnaast heb ik met overig PE onderdeel dit wapen voorzien van een richt klepje. verder ga ik bedenken wat ik aan hier bij ga voegen om inderdaad zoals Martin al zij wat meer persoonlijkheid geven. hij staat er nu nog vrij kaal bij. wat betreft stowage en diorama heb ik totaal geen ervaring in, hier moet ik eerst is goed wat over zoeken en ideeën opdoen. en misschien kan de ervaren man hier mij wel wat tips geven, dan hoor ik dit graag!

Groeten Jeff


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: Sherman M4A3E8 1/35
BerichtGeplaatst: do 29 sep, 2016 14:40 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 28 okt, 2006 17:32 pm
Berichten: 248
Woonplaats: Middelburg
Vette Sherman!

Mooie verwering en vuile tracks. En die dieselvlek...geweldig!!

_________________
1/35 PRTL [url]https://modelbrouwers.nl/phpBB3/viewtopic.php?f=2&t=49961[/url]


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: Sherman M4A3E8 1/35
BerichtGeplaatst: do 29 sep, 2016 23:41 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 13 jun, 2016 12:05 pm
Berichten: 68
Falcon2107 schreef:
Vette Sherman!

Mooie verwering en vuile tracks. En die dieselvlek...geweldig!!




THANKS voor je complimenten, ik vind het zelf ook geslaagd.. :brouw:

Groetjes Jeff


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: Sherman M4A3E8 1/35
BerichtGeplaatst: za 01 okt, 2016 14:06 pm 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 19 apr, 2005 20:39 pm
Berichten: 21303
Woonplaats: Bodegraven
Hoewel ik ook een tank met bepakking mooier vind, over het algemeen, zou ik hier niet eens meer het kleinste dingetje aan doen. Domweg op een mooi plankje zetten en een topplaatsje in de vitrinekast geven. Dit is al gewoon prima werk. Ik ben bang dat je met de bepakking het subtiele er afhaalt.
Voor je volgende model. Plak eerst de bepakking er op en ga dan schilderen, spuiten en verweren, je "blend" dan de bepakking enorm mee in het geheel

_________________
BertUS Klik hier voor mijn site
Zit ik op een Modelbrouwforum om te modelbouwen of te forummen?
photo 416849

Disclaimer: Opmerkingen, kritiek en tips zijn altijd gebaseerd op wat zichtbaar is op mijn scherm


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 78 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 13 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement