Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu do 28 maart, 2024 22:08 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 27 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 13 maart, 2006 21:41 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 18 aug, 2005 21:25 pm
Berichten: 56
Woonplaats: Soest
Ja inderdaad deze is heel mooi gedaan.
Het verven met dunnere lagen geeft een mooi effect en de details blijven beter zichtbaar.

En het is inderdaad een leuk model
:lol: Gr, peter :D


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 13 maart, 2006 21:49 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 04 maart, 2006 23:01 pm
Berichten: 289
zo zie je maar dat je met kwast penseel ook mooie dingen kan maken! :D als ik een soortgelijk patroon zou gebruiken, denk ik wel dat ik iets meer wheatering zou gebruiken, roest, klein laagje modder bij wielkasten en tracks :), en dan denk ik dat ik wel tevreden zou mogen zijn met eindresultaat :D


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 15 maart, 2006 22:10 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 04 maart, 2006 23:01 pm
Berichten: 289
Ik ben vandaag begonnne, hij is nog niet af, en ik ben er niet helemaal tevreden over, zo zie ik dat de verf niet overal is aangebracht, en ziet het er nog niet zo netjes uit, miss. ben ik wel te lang doorgegaan :oops: , werd op een gegeven moment beetje donker, en toen kon ik het niet zo goed zien :oops: Voor de duidelijkheid: Ik ben zelf ook nog niet tevreden, en ga het nog verbeteren voor ik aan roest enzo ga beginnen!

PS: het is een erg klein model, kleiner dan 2 potjes verf! :shock: De tracks zijn echt verschrikkelijk! :? Ze bestaan uit één stuk dat je vast moet klikken en voor geen meter blijft zitten! :x


Foto:
Afbeelding


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 16 maart, 2006 17:36 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 04 maart, 2006 23:01 pm
Berichten: 289
Ik heb er weer een beetje aan gewerkt, hij is nog steeds niet af, mar ziet er wel veel beter uit, zo zit er bijvoorbeeld nu roest op, en heb ik het camo vervaagt met wat witte drybrush of iets dergelijks :P :roll: :wink: Batterijen van fototoestel zijn alleen op, dus foto's volgen nog :?


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 17 maart, 2006 17:44 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 04 maart, 2006 23:01 pm
Berichten: 289
Hij is nu al een heel eind gevorderd, anders dan dat je zou verwachten istie nu eigenlijk redelijk geslaad, hoewel hij er in het echt toch wel een beetje anders uitziet dan op de foto :? , zo is de roest niet zo grof als het lijkt, en is die witte waas niet zo aanwezig. De Tracks zijn ook nog een doorn in het oog maar kijk maar eens:

Afbeelding


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 17 maart, 2006 23:47 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 18 aug, 2005 21:25 pm
Berichten: 56
Woonplaats: Soest
Het ziet er mooi uit, je hebt je nu die verf dunner opgebracht he.

Gr, peter


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 18 maart, 2006 11:38 am 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 04 maart, 2006 23:01 pm
Berichten: 289
Ja, ik heb wat fijner gewerkt ja, das overigens wel moeilijk bij zo'n klein model 5 à 6 cm! En ik heb ook een beetje gedrybrushed, zoals je bij het touw kunt zien, en ook een beetje bij de jerrycan ;)

Ps: Vinden jullie het een mooier, beter model dan de foto's die ik van andere modellen heb laten zien? :)


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 27 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement