Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu do 25 apr, 2024 4:07 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 47 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 12 maart, 2006 20:27 pm 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 19 apr, 2005 20:39 pm
Berichten: 21311
Woonplaats: Bodegraven
De TWenot is inderdaad kritischer en soms harder in hun meningen, maar dat geeft niet, althans dat vind ik persoonlijk. Ik heb er heel wat geleerd dat in korte tijd. En zoveel verschilt dit forum niet met de Twenot hoor, misschien dat hier wat sneller OHH en AHH wordt geroepen. Alleen bij de Twenot is het historische ook een belangrijk gegeven daar dit ook van oorsprong het belangrijkste doel was van de Twenot
BertUS

_________________
BertUS Klik hier voor mijn site
Zit ik op een Modelbrouwforum om te modelbouwen of te forummen?
photo 416849

Disclaimer: Opmerkingen, kritiek en tips zijn altijd gebaseerd op wat zichtbaar is op mijn scherm


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 12 maart, 2006 22:23 pm 
Offline
V.I.B.
V.I.B.

Geregistreerd: vr 07 okt, 2005 0:25 am
Berichten: 4180
Zoals Bowe het richting TECHNOMOD stelt, kunnen beter alleen hoog begaafde tankbouwers lid worden van de Twenot. Ik heb begrepen dat er bij de Twenot genoeg mensen rondlopen die zelf nog veel kunnen leren van anderen op allerlei gebied.


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 12 maart, 2006 22:47 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: vr 01 apr, 2005 2:07 am
Berichten: 941
Woonplaats: Den Haag
Antonin schreef:
Zoals Bowe het richting TECHNOMOD stelt, kunnen beter alleen hoog begaafde tankbouwers lid worden van de Twenot. Ik heb begrepen dat er bij de Twenot genoeg mensen rondlopen die zelf nog veel kunnen leren van anderen op allerlei gebied.


ho ho ho, ff wachten antonin! svp geen woorden in mn mond leggen graag, zeker niet als t om de twenot gaat! als je hier post, en dan vraagt of t goed genoeg is, vind ik dat je DEZE site tekort doet, maar peter heeft daar al zn uitleg over gegeven, voor de rest praat ik niet openlijk over de twenot, en prive tegen iedereen die mij erom vraagt -simpel-

frans, lid van modelbouw club lier, en geen twenot lid :!:

_________________
http://www.modelbouwclublier.be/


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 12 maart, 2006 22:52 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: vr 01 apr, 2005 2:07 am
Berichten: 941
Woonplaats: Den Haag
TECHNOMOD schreef:
@ Bowe Het Twenot forum lijkt me meer kritisch naar juistheid van het model (qua kleuren enz.)
En ik kan me nog niet helemaal voorstellen of ik het nou juist doe

Dat met bewijzen was een geintje en het gaat mij vooral om het bouw plezier.
Maar nu wil ik ook mooi kunnen gaan schilderen, omdat ik vroeger de modellen alleen bouwde en moeilijk kon beginnen met verven :( (ik ben namelijk nogal perfectionistisch)


peter ik snap de nu duidelijke uitleg......men kijkt daar inderdaad naar correcte kleuren, maar dat kijken we hier ook met zn alle, ik tel alleen niet bij je model of je het juiste aantal klinknagels erop hebt zitten, of dat je model wel in verweggistabn dienst heeft gedaan om maar wat te noemen ;)

geloof me, je hebt de basis goed in je zitten, aan jou of je daar verder iets mee doet, en dan bedoel ik leren, kijken, en vragen. daarna gewoon doen, en je modellen zullen nog beter worden.

gr,
frans.

_________________
http://www.modelbouwclublier.be/


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 12 maart, 2006 23:15 pm 
Offline
V.I.B.
V.I.B.

Geregistreerd: vr 07 okt, 2005 0:25 am
Berichten: 4180
Citaat:
ho ho ho, ff wachten antonin! svp geen woorden in mn mond leggen graag, zeker niet als t om de twenot gaat! als je hier post, en dan vraagt of t goed genoeg is, vind ik dat je DEZE site tekort doet, maar peter heeft daar al zn uitleg over gegeven, voor de rest praat ik niet openlijk over de twenot, en prive tegen iedereen die mij erom vraagt -simpel-


Ik denk niet dat ik de enige was die het zo las. Vandaar ook de reaktie's van waarom niet. En woorden in je mond leggen zou ik niet durven Bowe, bang dat ik dan wat vingers zou missen.


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 12 maart, 2006 23:24 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 18 aug, 2005 21:25 pm
Berichten: 56
Woonplaats: Soest
@Bowe, je hebt gelijk en zo bedoelde ik het ook, ik wil wat leren over hoe jullie in het forum de modellen maken :) .

8) Maar ik heb het boek van MIG FAQ besteld dus ik kan leuk gaan experimenteren de komende tijd.
En dan met jouw info over de T-40 kan ik die van mij ook mooi maken.
( :D ik heb de koepel al helemaal voorzien van klinknagels)

Peter


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 12 maart, 2006 23:37 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: di 19 okt, 2004 11:38 am
Berichten: 426
Woonplaats: Zwolle
Heb je hem kunnen bestellen bij bol.com?

Was een leuk gesprek vanmiddag ik hoop dat je er wat aan hebt.

mvg Menno


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 13 maart, 2006 0:56 am 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: vr 01 apr, 2005 2:07 am
Berichten: 941
Woonplaats: Den Haag
Antonin schreef:
Citaat:
ho ho ho, ff wachten antonin! svp geen woorden in mn mond leggen graag, zeker niet als t om de twenot gaat! als je hier post, en dan vraagt of t goed genoeg is, vind ik dat je DEZE site tekort doet, maar peter heeft daar al zn uitleg over gegeven, voor de rest praat ik niet openlijk over de twenot, en prive tegen iedereen die mij erom vraagt -simpel-


Ik denk niet dat ik de enige was die het zo las. Vandaar ook de reaktie's van waarom niet. En woorden in je mond leggen zou ik niet durven Bowe, bang dat ik dan wat vingers zou missen.


beter lezen antonin, en neen, ik bijt niet, ik scheur ;)

frans.

_________________
http://www.modelbouwclublier.be/


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 13 maart, 2006 1:10 am 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 02 dec, 2004 15:18 pm
Berichten: 12252
Woonplaats: Eibergen
Bij deze weer lekker terug naar het topic graag.

Ronald

_________________
2024 bouwsels
WIP MFH. BSA Bleu Star [1933] https://modelbrouwers.nl/phpBB3/viewtop ... =5&t=55473
Gereed Norton Manx 500cc. https://modelbrouwers.nl/phpBB3/viewtop ... =5&t=55417
Gereed. MFH 1/9 Crocker (motorfiets). https://modelbrouwers.nl/phpBB3/viewtop ... =5&t=54931


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 13 maart, 2006 11:04 am 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 18 aug, 2005 21:25 pm
Berichten: 56
Woonplaats: Soest
@Menno ik heb MIG niet kunnen bestellen bij Bol maar wel bij Mol :)
ik krijg hem denk ik vandaag of morgen binnen en dan kan ik met het chippen van mijn T-26 beginnen :D

Gr,
Peter


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 47 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 55 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement