Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu do 25 apr, 2024 13:44 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 14 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 13 jan, 2005 19:45 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: do 09 dec, 2004 19:46 pm
Berichten: 367
Woonplaats: Veenendaal
Hoi,

Vandaag maar 1 foto
Afbeelding
Bezig geweest met de upperhull en 2 reservetanks (Zitten nog niet vast). Heb de lasnaden bijgewerkt maar is niet duidelijk te zien. Vandaag ook de 'streetwheels' sprockets ed in elkaar gezet.
Hier geen foto van maar komt nog wel, ik ben bezig met dat imageprogramma van Logitech maar als ik dan veranderingen aanbreng bij de foto's gaat het mis. Dusssss ik ben nu even g!#* kwaad, maar gaat wel weer over.
Volgende keer dus hopelijk betere en duidelijker foto's

Ik probeerde vandaag ook de upperhull op de lowerhull te passen, ging dus niet, de 'zijkanten' zijn dus met het verlijmen van de bodemplaat teveel naar binnen getrokken (had ik niet gezien).
Zat dus niets anders op dan weer uitelkaar halen !#**## :twisted: gelukkig was ik niet kwaad :lol:
Na opnieuw gelijmd te hebben en ondertussen passen is het gelukt. Alleen is er een kier van zo'n 3mm dus dat wordt dremel werk of veel plamuur (moet de opties nog even bestuderen.

Al met al best een geslaagde dag

Gert
(die zometeen vast een :brouw: neemt op de goede afloop)


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 13 jan, 2005 20:26 pm 
Offline
V.I.B.
V.I.B.
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 03 sep, 2004 20:08 pm
Berichten: 9942
Woonplaats: Kaatsheuvel
Ik ken dat gevoel dat het niet wil lukken, of dta alles fout gaat. Gelukkig ben ik in tussen dusdanig ervaren dat ik het dan kan herstellen, war ik vroeger meestal mijn model met heel veel geweld in elkaar ramde :roll:
Het is een mooie hooby die wij beoefenen... je kunt er liefde en agressie in kwijt :D hahaha


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: lasnaden.
BerichtGeplaatst: do 13 jan, 2005 23:39 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: za 04 dec, 2004 20:28 pm
Berichten: 12617
Woonplaats: kerkrade
Hoi gewo...

Weet je dat je mooie lasnaden kunt maken op de hoeken van je tank?.
Pak een spijker,neem deze in een tang en houd de spijker in de vlam van een gaspit(fornuis).
Als hij heet is dan met de punt van de spijker schommelend(links naar rechts)over de hoeken wrijven.Niet duwen.Na het afkoelen ff heel lichtjes over de hoeken schuren,en je hebt perfecte lasnaden.Zo deed ik het altijd vroeger bij mijn tanks.Werkte perfect...

homeghost.

_________________
www.homeghost.nl


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 07 maart, 2005 17:58 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: wo 02 maart, 2005 17:27 pm
Berichten: 364
Woonplaats: Veenendaal
Gewo schreef:
Hoi,

Alle relevante informatie staat op http://www.battlefield.ru/
Kijk daar dan bij tank devolpment. ik wil er natuurlijk wel wat over vertellen maar daar staat het al en ik hoef het wiel natuurlijk niet weer opmieuw uit te vinden :wink:

Gert

En voor het geval je nederlands prettiger vindt: http://www.go2war2.nl/artikel/65


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 14 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], markie en 49 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement