Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu vr 29 maart, 2024 16:14 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 101 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma 31 dec, 2012 1:03 am 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 28 aug, 2007 22:27 pm
Berichten: 18512
Woonplaats: Hurdegaryp
modelbouwboy schreef:
....en heb hier veel van geleerd :D


Dan is deze groepsbouw dus niet voor niets geweest :D

René

_________________
René

O.a. bezig met: Al mijn bouwverslagen mooi gebundeld ; Het grote Apache topic ; Smer 1:40 Fokker S-12 (PH-NDC) ; Sikorsky R-4; Wright Flyer


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma 31 dec, 2012 1:39 am 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 28 aug, 2007 22:27 pm
Berichten: 18512
Woonplaats: Hurdegaryp
Ik heb even contact gehad met BBT, betreffende het verplaatsen van topics. Topics die niet af zijn, kunnen afgemaakt worden in het militaire gedeelte. Ik zal er voor zorgen dat de topics verplaatst worden.

René

_________________
René

O.a. bezig met: Al mijn bouwverslagen mooi gebundeld ; Het grote Apache topic ; Smer 1:40 Fokker S-12 (PH-NDC) ; Sikorsky R-4; Wright Flyer


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di 01 jan, 2013 15:18 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: wo 29 sep, 2010 22:41 pm
Berichten: 1063
Woonplaats: Putten
Hallo Rene,

Ik wil je hartelijk danken voor je enthousiaste inzet en begeleiding van de groepsbouw! Het is toch altijd weer veel werk om alles in de gaten te houden en goed te laten verlopen. Jammer dat niet iedereen de heli afgemaakt heeft, maar helaas dat komt vaak voor bij zulke projecten. Zelf heb ik met veel plezier mijn grote witte MIL gemaakt en ook weer veel geleerd mbt PE en witte lak.
Zal deze maand even stemmen welke ik het mooiste vind.


Groeten Jaap Jan


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di 01 jan, 2013 15:54 pm 
Offline
Organisator groepsbouw
Organisator groepsbouw
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 28 sep, 2007 0:48 am
Berichten: 5507
Woonplaats: Ede
Rene, niet alleen organisotor, maar ook motivator, want ik moet zeggen je was absoluut "aanwezig".
En soms is dat absoluut nodig, zeker als de deadline begint te knipogen.
Bedankt voor een zeer geslaagde groepsbouw!

Dave


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo 02 jan, 2013 12:29 pm 
Offline
Admin
Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 20 sep, 2005 20:50 pm
Berichten: 10552
Woonplaats: Installation 05
Ik kan me alleen maar aansluiten bij de rest, en ik moet zeggen dat de Groepsbouw verantwoordelijken hun taken ook erg serieus nemen, daarvoor hulde! :brouw:
Ik vond deze GB erg leuk om te doen, want het heeft me toch een beetje kennis laten maken met een voor mij vreemde 'afdeling' van modelbouw. Verder heeft deze GB me aangestoken met het virus (heb nog 3 Russische Heli's in de kast liggen :lol: ).

Dus al met al, voor mij een geslaagde GB! :brouw:


Danny

_________________
Now the gate has been unlatched, headstones pushed aside; corpses shift and offer room, a fate you must abide!

photo 486741photo 488472


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr 04 jan, 2013 23:48 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 28 aug, 2007 22:27 pm
Berichten: 18512
Woonplaats: Hurdegaryp
Dank voor alle leuke reacties. Het is inderdaad net even meer werk om je eigen groepsbouw in de gaten te houden om iedereen te motiveren. De één wat meer dan de ander. Hopelijk kom ik nu weer aan modelbouwen toe :mrgreen: :mrgreen:

Ik heb even op me laten wachten met een reactie, gevolg van een lelijk griepje. Ben er nu weer bijna bovenop en ben alweer druk aan het bouwen. Heb 3 groepsbouwprojecten op stapel liggen voor het komende half jaar. Ik geloof dat ik het wel leuk vind om binnen een groepsbouw actief te zijn. Al vond ik wel belangrijk om in 'mijn eigen' topic meer 'aanwezig' te zijn dan in andere topics. Maar het was leuk om te doen.

We zullen zien wat de meningen en de punten straks op 1 februari zijn.

Moge iedereen nu weer lekker verder bouwen met de andere projecten en diegene die de Rus nog niet af hebben --> doorbouwen. Dan heb je een leuk en uniek (nou ja uniek) model op de plank. Jug is er al door aangestoken. Kijk is een groepsbouw toch nog ergens goed voor.

René

_________________
René

O.a. bezig met: Al mijn bouwverslagen mooi gebundeld ; Het grote Apache topic ; Smer 1:40 Fokker S-12 (PH-NDC) ; Sikorsky R-4; Wright Flyer


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za 05 jan, 2013 20:52 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 28 aug, 2007 22:27 pm
Berichten: 18512
Woonplaats: Hurdegaryp
Hallo deelnemers.

Omdat ik geen tegenreacties heb ontvangen, heb ik alle topics die (helaas) niet afgerond zijn voor de deadline, verplaatst naar het militaire luchtvaartgedeelte. Met één uitzondering, de Orlik A-7 van Iedzjee. Die is verplaatst naar modelbouw anders, aangezien het een papieren model is.

Als het goed, staan er in het hoofdtopic (Russische Helikopters) een link zodat je rechtstreeks naar het betreffende topic kunt.

Mag ik iederen hartelijk danken voor hun actieve dan wel passieve bijdrage aan deze toch wel geslaagde groepsbouw !!

Er kan nog altijd gestemd worden hé !!

René

_________________
René

O.a. bezig met: Al mijn bouwverslagen mooi gebundeld ; Het grote Apache topic ; Smer 1:40 Fokker S-12 (PH-NDC) ; Sikorsky R-4; Wright Flyer


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo 06 jan, 2013 1:35 am 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 01 jun, 2006 13:03 pm
Berichten: 5691
Woonplaats: Flevoland
René,

Het maakt toch niet uit dat die Orlik van papier is??.....het is en blijft een vliegtuig en hoort dus thuis bij de vliegtuigen en zeker niet bij 'modelbouw anders'. Of iets 'anders' is heeft te maken met het onderwerp en niet met het materiaal......al was het ding van beton.

Gr. Arjan

_________________
Dear life, when I said "can my day get any worse" it was meant as a rhetorical question....not a challenge.


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo 06 jan, 2013 10:34 am 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 22 aug, 2011 11:13 am
Berichten: 1828
Woonplaats: Delft
ik zal het even aan m'n pa doorgeven dat z'n ka-7 dus ergens anders staat :mrgreen:

maar ik dacht altijd dat het ook in het gewone forumdeel kon :wink:


René hartelijk dank voor deze geweldige groepsbouw :brouw: :brouw:



Gr,
Karel

_________________
Haastige spoed is zelden goed (dus ook voor je modellen)

Afbeelding


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo 06 jan, 2013 11:42 am 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 28 aug, 2007 22:27 pm
Berichten: 18512
Woonplaats: Hurdegaryp
@Arjan, excusé mois dan. Het is helemaal waar dat het luchtvaart blijft. Ik kan hem helaas niet meer terug verplaatsen, zal hierover even een moderator contacten. Ik was inderdaad in de veronderstelling dat een ander materiaal, dan ook modelbouw anders is.

@karel --> via de groepsbouw kom je automatisch bij het betreffende topic, dus lang zoeken hoeft niet hoor. Maar ik zal dus even proberen om hem bij de luchtvaart te krijgen.

René

_________________
René

O.a. bezig met: Al mijn bouwverslagen mooi gebundeld ; Het grote Apache topic ; Smer 1:40 Fokker S-12 (PH-NDC) ; Sikorsky R-4; Wright Flyer


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 101 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement