Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu di 16 apr, 2024 16:33 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 34 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 22 jun, 2009 16:00 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: wo 13 dec, 2006 12:31 pm
Berichten: 15
heeeey ben er een tijd uit geweest maar weer helemaal trug :lol:

de enterprise is nog steeds niet gebouwt hahaha de warbird wel in is toch maar groen ig geworden :D zal nog een foto maken

heb in die tijd wel eentje van bandai enterprise gekocht ook erg erg mooi :lol:

kitty hoe is het trouwens met jou model afgelopen ??

groetje s mike


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 09 sep, 2009 11:03 am 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 04 jan, 2008 9:22 am
Berichten: 59
Hi Mike,
Ik ben een tijdje ziek geweest, ik heb wel wat voorbereidend werk gedaan voor de 1701-A, maar ik ben nog niet echt begonnen, het programma voor de PIC is nog steeds niet klaar.
Ik ga overigens de verlichting van de nacells waarschijnlijk doen met sidelight fibre en ik maak een alluminnium frame voor binnenin, en wel op zo'n manier dat ik de disc en de pylons met nacells kan demonteren, omdat dat ding vervoerd moet worden.
Tenzij ik voor niet al te veel geld een showcase voor dat ding op de kop kan tikken waarin ik het compleet kan vervoeren met steunblokken.
Ik hoop dat ik de 1701-A voor sept 2010 klaar heb zodat ie mee kan naar de Spacedays in Darmstadt.
Ik ben eerst nog bezig met de NX-01 waar ik o.a die sidelight in uit ga proberen en waarvoor ik een open shuttlebay met shuttle aan het maken ben.
Eerst die maar afmaken, het is een stuk makkelijker daar dat aztec patroon op te spuiten dan op de 1701-A met zoveel net niet witte tinten.
Ik ben momenteel bezig met het inrichten van een nieuwe werkplaats en het aanschaffen van draaibank, freesmachine , beitels, machineklemmen frezen, boren etc kost een behoorlijke hap geld en tijd dus bouwen komt nu even op het tweede plan.


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za 05 feb, 2011 1:28 am 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: vr 04 feb, 2011 23:17 pm
Berichten: 1
Hallo alemaal,

Ik ben een herintreder qua modelbouwen en dacht ook gelijk goed te beginnen met de Enterprise Refit 1/350.
Vooralsnog ben ik de uitbreidingen voor deze set aan het verzamelen zoals photo-etch details en vervangende transparante delen.

Nu heb ik laats op e-bay een zelfbouw lichtset gekocht voor de Enterprise 1/350.
Er zitten iets van 75 ledlampjes in van verschillende kleuren en grootte, blauwe ledstrips voor de warp nacelles, smd leds, genoeg weerstandjes, krimpkous en draad.
Maarrrr de bouw en positie beschrijving gaat uit van de Refit die in 2005 uitkwam: de PL4204.
Ik heb de POL808 die uitkwam in 2009.
Alle led posities volgen de nummertjes in de bouwbeschrijving van de 4204 kit.

Mike, volgens deze draad was je al begonnen in 2007 dus jij zou de voorganger nog moeten hebben. Kan ik jou interesseren in deze lichtset?

Groet, Michel


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo 06 feb, 2011 3:41 am 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 27 mei, 2006 23:09 pm
Berichten: 4674
Woonplaats: Ergens anders in Leeuwarden
Welkom, Tinman.

Je reageert op een topic waarin voor het laatst is gepost in 2009. Een tip voor jou, en een ieder die wil reageren op een oud topic: stuur een pb naar de plaatser. Zo worden niet nodeloos oude topics naar boven gehaald en is de kans dat de topicstarter je vraag leest een stuk groter.

Succes verder.

Groet,
Plakhandjes, moderator


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 34 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement