Nielsdol schreef:
Falcon2107 schreef:
Zoals jullie weten, had mijn conversiekitje (
http://www.modelbrouwers.nl/phpBB3/viewtopic.php?f=1&t=24708) ook de nodige problemen. Een emailtje naar Luchtvaarthobbyshop (aviationmegastore) gestuurd en na een reminder nog steeds geen antwoord gehoord. Dat zijn geen punten voor ze.
Dat hoort toch een beetje modelbouwen, als iets niet zomaar in elkaar valt, kan je er geen geld voor terug krijgen, als je dat wil, dan spoor je niet helemaal.
Als je gewoon kitjes wilt bouwen die lekker in elkaar vallen, ga dan lekker Tamiya bouwen, en bemoei je niet met conversies etc. daar zit namelijk BIJNA ALTIJD werk in om het goed te krijgen. toendertijd had ik geen zin om je daarover aan te spreken, maar nu je er nog steeds over loopt te mekkeren, moet ik het toch maar even zeggen.
Verder, Nederlandse Spits hadden in eerste instantie het RAF Schema, van Ocean Gray en Dark Green en Medium Sea Gray aan de onderzijde, Dug Egg Blue zijn ze nooit geweest, evenmin als Sky. In Indie werd dat dus Jungle Green en Licht Blauw. en uiteindelijk dus Aluminiumkleurig.
Groetjes
Niels
De reactie die ik plaats, gaat over de behandeling van LHS ten op zichte van de klant en niet zo zeer weer over de inhoudt van de klacht. Dus
Papa Niels ik vindt dit geen gemekker en o wat een eer, dat je nu de tijd nam om me er over aan te spreken.
Doe even normaal!Dat er extra werk in een conversie zit, ja lijkt me logisch! Maar het lijkt me niet meer dan normaal, dat je van een product mag verwachten dat het in de basis gewoon goed is. Als dat niet het geval is, dan is het normaal, dat je een klacht kan neerleggen bij je leverancier. Als het om een paar tientjes gaat die je het putje ingooit, dan ben ik van mening dat je hier over mag klagen. Ik weet natuurlijk niet dat jij als miljonair, graag geld in het putje gooit, maar 40 euro is nog steeds 40 euro!!!
En als je zo neerbuigend tegen je medebrouwers praat, dan ben jij de gene die niet helemaal spoort.
Doe even normaal!