Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu vr 29 maart, 2024 3:04 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 23 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 24 okt, 2009 14:56 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 13 sep, 2006 18:43 pm
Berichten: 655
Woonplaats: Gorinchem
Heel appart hoor , radiale stoppers op een fiets die nog geen 200 haald :lol: nee zonder gein , ziet er echt netjes uit hoor, mooie oplossing , het plaatje ziet er wel compleet uit zo , erg netjes!!

Groeten Martijn

_________________
Groetjes Martijn
Afbeelding

Mijn nieuwste supercar video's vind je hier >> www.youtube.com/scuderiagiancarlo
Ciao Marco #58


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 24 okt, 2009 22:32 pm 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 19 apr, 2005 20:39 pm
Berichten: 21303
Woonplaats: Bodegraven
Rob, op zich een heel mooi model, maar op persoonlijk vlak had ik de voorvork toch een paar graden verder onder uit gezet, het toont wat beter bij de neergaande lijn

_________________
BertUS Klik hier voor mijn site
Zit ik op een Modelbrouwforum om te modelbouwen of te forummen?
photo 416849

Disclaimer: Opmerkingen, kritiek en tips zijn altijd gebaseerd op wat zichtbaar is op mijn scherm


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 25 okt, 2009 11:42 am 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: za 15 maart, 2008 15:03 pm
Berichten: 1401
Vrienden, dat van die iets te steile voorvork had ik ook al bedacht. Ik heb 'm zelfs onder "dwang" iets vlakker vastgelijmd. (gewoon aan z'n voorwieltje opgehangen en lijm in het balhoofd gedruppeld :shock: . In het kader van de dood of de gladiolen :lol: ). Veel heeft dat echter niet uitgemaakt.

Ik ben er inmiddels wel achtergekomen waar ik wat dat betreft een missertje begaan heb. De kroonplaten van een Fat-Boy en / of van het model zelf, hebben een grotere voorloop dan van een Honda, waarbij men het wel handig vindt dat 'tie de bocht in valt.
Aangezien ik het balhoofd aangepast heb voor het Fat-Boy vorkje (dat daarna sneuvelde, nadat de ombouw van de oorspronkelijke voorvork op niks was uitgelopen) komt het voorwiel nu, met dit vorkje, een stuk dichter bij het frame te staan. Speedway Harley :?:

't Heeft wel wat puurs over zich. Inderdaad gewaagde kleuren. Ik wil er nog een paar "stikkers" op plakken. STP of zo op het olietankje en wat racy naampjes op het vorkje.
NOS tankje :shock: :?: Carb met inlaatkelk :?:

Vandaar een soort van klaar. 't Staat nog even bij de tv in de buurt.
You never know.

Rob

_________________
Ik ben nergens geschikt voor
Maar daar ben ik heel goed in


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 23 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement