Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu do 28 maart, 2024 21:03 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 22 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr 28 mei, 2010 0:13 am 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: ma 10 mei, 2010 12:34 pm
Berichten: 310
Woonplaats: Riemst
Mooi mooi mooi. Hoop dat de mijne er ook zo uit zal zien met uitzondering van de race elementen. Het wordt een civiele versie.

Vanavond heb ik aan de voorwielophanging gesleuteld. Deze is nu af en ziet er redelijk uit. Het zijn erg fragiele onderdeeltjes en zoals te verwachten van Revell niet van de beste kwaliteit. Niet dat ik wat stuk heb gemaakt maar de schokdempers met die veertjes kloppen niet helemaal qua lengte waardoor het wat pielen is om het er een beetje goed uit te laten zien.

Afbeelding

Binnenkort zal ik fotograferen met een macrolens waardoor de details wat beter te zien zullen zijn. Zeker bij deze wagen mis ik zo nu en dan nog wel eens wat aan en op de foto's. Nadeel is natuurlijk dat ook de minpuntjes duidelijker zullen worden en dat geeft dan weer grotere neiging naar perfectie haha. Het houdt me in elk geval van de straat.

Tips en truuks blijven welkom.

Groeten,

Psioneer

_________________
Work in progress:Ferrari FXX - Mercedes Brabus SLS AMG - Nissan GT-R VR38DETT - Gemballa Mirage GT - Jaguar XJ220
On hold: Ferrari 250GTO - Mercedes 560SEC - Mercedes 560SEC (2)
Coming up: Toyota 4Runner (2) - Aston Martin DBS (2)
Wanted: Lamborghini Aventador - Lamborghini Gallardo - Honda NSX - Full view Lexus LFA

Veel meer foto's van alle projecten vind je hier: http://picasaweb.google.com/psioneer2000


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma 31 mei, 2010 22:52 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: ma 10 mei, 2010 12:34 pm
Berichten: 310
Woonplaats: Riemst
Het is een beetje stil rond deze GTO. De afgelopen dagen heb ik wat probleen met mijn webalbums dus er is wat tijd gaan zitten in het fatsoeneren daarvan. Daarnaast hikte ik er vooral tegenaan om plamuur te gebruiken op deze wagen omdat het mijn eerste keer is. Vandaag toch de moed gevonden en wat milliput op de naad aan de voorkant gesmeerd. Het ziet er nu zo uit:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ik ben benieuwd of ik het naar wens gefatsoeneerd krijg. Waarschijnlijk zal ik ook voor het schuren weer wat moed moeten verzamelen. Maar we geven niet op dus er zal zeker wel weer een update volgen.

Tips, truuks en kritische noten blijven welkom.

Groeten,

Psioneer

_________________
Work in progress:Ferrari FXX - Mercedes Brabus SLS AMG - Nissan GT-R VR38DETT - Gemballa Mirage GT - Jaguar XJ220
On hold: Ferrari 250GTO - Mercedes 560SEC - Mercedes 560SEC (2)
Coming up: Toyota 4Runner (2) - Aston Martin DBS (2)
Wanted: Lamborghini Aventador - Lamborghini Gallardo - Honda NSX - Full view Lexus LFA

Veel meer foto's van alle projecten vind je hier: http://picasaweb.google.com/psioneer2000


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 22 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement