Tja, als de kit een mooie cockpit heeft kan ik helemaal los gaan (kijk maar naar het paneel van de Toryu).
Bedankt voor het compliment!
Als je de jouwe hebt kan ik je adviseren om de neuswielbak pas te monteren als de cockpit erin zit. Plak je eerst de neuswielbak erin is de kans groot dat de cockpit er niet meer in past. Verder is het niet onverstandig om goed op naadjes e.d. te letten, ik zal zo laten zien wat ik bedoel, maar eerst wil ik jullie meedelen dat ik eruit ben welke uitvoering het wordt. Het wordt optie 5, met de spiraal op de neus.
Dus, ik mocht opzoek naar een kleur die ik nog niet kende: RLM 84, dus ik zoeken naar een verfmerk die deze kleur had en na een korte zoektocht vond ik de juiste kleur in de vorm van Valejo Air. Nu spuit deze verf prettig, het meurt alleen als een bunzing, maar ach, sommigen vinden dat van Tamiya verf, dus dat is puur persoonlijk natuurlijk.
Welnu, hoe ziet RLM 84 uit? Wel, qua kleursterkte lijkt het op RLM 76, maar dan met een groenige tint ipv een blauwe.
Ik zou zeggen see for yourself:
Zoals ik eerder al zei is het met deze kit niet onverstandig om op de naadjes te letten, en met een kleur als deze zijn ze ook goed te zien.
Hou jullie vast, en wees voorbereid op de volgende foto's.
Oef...
Auw...
Aiaiai...
Ouch...
Oempf...
Right...fire up the schuurpen, en let's bust some naadjes.
...dus.
Hoe dat is af gaat lopen zien jullie in de volgende update, samen met de voltooide X-4 raketten.
Tot later!
Danny