Wel, wegens 'ik moest de in progress lijst wat inkorten' ben ik in één ruk door gegaan met deze kist en heb ik hem gelijk maar afgemaakt.
Wat het eindresultaat is zien jullie later, want laten we beginnen bij het begin. Ik stond op het punt om de cockpit dicht te doen, en had de cockpitwanden een beetje opgeleukt:

De wielbakken waren ook voorzien van een wash, en de geschutskoepels werden ook maar gelijk getackled:

Nadat de cockpit goed droog was heb ik de achterromp en de vleugels gemonteerd, waardoor het plaatje al redelijk compleet werdt:

Helaas was deze kit niet helemaal vrij van sinkmarks...

En toen werd het maar eens tijd om het glaswerk te monteren en te maskeren:

De rechthoekige vlakken zijn gewoon met Tamiyatape gemaskeerd, terwijl ik bij de bolle voor en achterruit alleen strips heb geplakt bij de randen en de rest heb opgevuld met MicroMask.
En nadat de wielbakken cq. motorgondels ook gemonteerd waren was het tijd om te sproeien. De basislaag was RLM 76 met vlekken van RLM 75 die ik willekeurig uit de vrije hand heb gespoten.
En dat zag er zo uit:

Toen dat droog was was het tijd voor wat lagen P+ om de boel lekker te laten glimmen voor de decals.

De props waren nog een dryfitje, en nog niet alle decals waren op deze foto al geplaatst. Op de voorgrond zien jullie de radarantennes welke op de neus komen, en daar links van (het 'sprietje') is een antenne welke onder de linker gondel moest komen.
De rest was redelijk straightforward, de rest van de decals erop (inclusief wat Swastika's uit eigen verzameling), weer wat lagen P+ erover, uitlaat sporen aanbrengen, verweren, en daarna in de matte lak.
Het eind resultaat is niet bijzonder ofzo, en het liep niet altijd even lekker, maar desondanks zou ik deze best nog eens willen maken.
Welnu, zie hier de eindfoto's:

Op sommige foto lijkt het alsof de antennes scheef staan, maar dat valt in het echt reuze mee, ik heb ze wel een aantal keer moeten corrigeren, maar zoals in de derde foto te zien is zitten ze nu zo goed als recht.
Danny