Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu do 28 maart, 2024 23:22 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 26 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma 14 nov, 2011 23:33 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 14 mei, 2010 15:20 pm
Berichten: 3486
Woonplaats: Purmerend
Nu ik die foto nogmaals bekeken heb, is het natuurlijk klinkklare onzin van mij om te zeggen dat mijn f16 te ver af is om te corrigeren..... Ik ga ermee aan de slag.

Overigens een erg gave foto 8) .

Het wordt toch weer bewezen en ik kan niet anders zeggen dat de f-16 toch ECHT het de mooiste jacht bommenwerper is.

Cheerz mates :brouw:


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di 15 nov, 2011 0:35 am 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 28 aug, 2007 22:27 pm
Berichten: 18512
Woonplaats: Hurdegaryp
Het is geen kritiek hoor, ik meld alleen wat me opvalt, maar streelt me wel dat je me gelijk geeft :D , als helikopterliefhebber.

En, euh.... die foto is niet van mij hoor, dia scharrel ik gewoon, ordinair ergens van het net af.

Wat ik meestal doe, voordat ik aan een model begin, ik probeer een aantal leuke foto's te scoren van het echte toestel en hou die altijd paraat.

René

_________________
René

O.a. bezig met: Al mijn bouwverslagen mooi gebundeld ; Het grote Apache topic ; Smer 1:40 Fokker S-12 (PH-NDC) ; Sikorsky R-4; Wright Flyer


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di 15 nov, 2011 0:44 am 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 14 mei, 2010 15:20 pm
Berichten: 3486
Woonplaats: Purmerend
hahaha...kritiek moet je koesteren...daar kun je van leren, als deze maar onderbouwt is. Alle eer aan jou...helicopterbrouwer :lol: :mrgreen:

Cheerz mate :brouw:


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma 05 dec, 2011 16:18 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 14 mei, 2010 15:20 pm
Berichten: 3486
Woonplaats: Purmerend
Met enige trots kan ik hierbij aangeven dat het me gelukt is om dit kitje tot een geheel te maken.
Alles bijelkaar genomen is het een k-kit (gedurende de bouw krijg je er een bepaald gevoel bij en wil het laten voor wat het is).....maar met stug doorzetten toch een eindresultaat.

Waarom dat bepaalde gevoel.....ik had het idee dat dt model niet bij me paste....ik vind wo2 gewoon leuker, maar wilde eens wat anders. Naar mate de bouw vorderde ging het model steeds meer tegen zitten. Op de tekening staat het vliegtuig afgebeeld met zoveel kleine details die op de kit zelf niet zitten. Dan ook nog een de decals....een ware ramp....braken zodra ze in aanraking kwamen met water....heb geen idee, hoelang dez kit in een magazijn heeft gelegen. Gelukkig zijn de tijgers niet gebroken, maar 75 % brak en uiteindelijk zit er 25% geeneens op (allemaal van die kleine decals)

Maar meestal is het mijn eer te na, dat ik ermee stop en vond dat deze toch een kans verdiende. Nu snel in een stofdichte vitrine neerzetten en dan verhuisd deze f-16 naar de kamer van mijn beste vriend,........mijn zoontje.

Aangezien deze bij een van de eersten hoort die af is, ben ik toch trots.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding


cheerz :brouw:


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma 05 dec, 2011 17:09 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 04 jan, 2006 12:41 pm
Berichten: 6476
Woonplaats: Oss/ Duxford,UK
Leuke F-16, hangt lekker vol. Hij is leuk geworden, en snap dat je het wel een laastige kit vond. Want het is niet een makkelijk kit.
Wieing detail en dergelijke.
Ik zelf zou meer van de staart hebben gemaakt. Zijn altijd puntjes van verbetering. Maar is altijd leuk een uitstapje naar een andere gebied.

Freddie

_________________
Mijn Album
Voor de liefhebbers: Walkarounds
Afbeelding


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di 06 dec, 2011 10:13 am 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 14 mei, 2010 15:20 pm
Berichten: 3486
Woonplaats: Purmerend
Dank je Freddie
lastig was ie zeker....vooral de pasvorm.
Ja zo ziet ie er vervaarlijk uit met al dat bommenspul.
Hoe meer ik er naar kijk, hoe lekkerder het gevoel is dat ie af is. :lol:

Je hebt een punt mbt de staart.....Eigenlijk moest ie van donker naar wat lichter en vervolgens weer donkerder blauw.
Ik heb wel e.e.a. geprobeerd, maar na een aantal keren ben je er klaar mee en wil je verder :lol: .
Achteraf wilde ik ook nog signallights aanstippen op de vleugels. Misschien bij een volgende f-16 met betere pasvorm en details.

gr,

Barry


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 26 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement