Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu di 16 apr, 2024 14:21 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 279 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma 29 nov, 2010 20:48 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 04 nov, 2009 22:12 pm
Berichten: 57
Woonplaats: Kollum, Fryslân
Hey militairtje!!

Het gaat de goede kant op zie ik. Even over dat ruitje. Heb hetzelfde probleem gehad. (Had die van mij gesmolten, vraag maar niet hoe :oops: ). Heb een mailtje in het engels gestuurd naar revell en kreeg er zelfs 2 gratis thuisgestuurd! Heb mijn reserve al aan timmie-brouwer gegeven, anders had ik em jouw opgestuurd.

Gebruik dit adres: departmentx(apenstaartje)revell.de Het antwoordformulier wordt slecht op gereageerd.
Vraag gewoon vriendelijk om het onderdeel. Vermeld wel het onderdeelnummer en het kitnummer van de bouwdoos.
En vergeet je adres niet!!

Suc6 en ga zo door!

Groet, Fokke

_________________
'Ik werk voor geld. Als je loyaliteit wilt, koop je maar een hond'


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di 30 nov, 2010 15:47 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 12 sep, 2010 10:02 am
Berichten: 1968
Woonplaats: Tilburg
Foxsailor schreef:
Even over dat ruitje. Heb hetzelfde probleem gehad. (Had die van mij gesmolten, vraag maar niet hoe :oops: ).


ik vraag het lekker toch:D hoe heb je hem nou weer gesmolte???

_________________
AfbeeldingAfbeelding
http://www.nhobbysite.jouwweb.nl -- "Don't bother runing, you'll die tired"~ US apache pilots


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di 30 nov, 2010 20:23 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 12 sep, 2010 10:02 am
Berichten: 1968
Woonplaats: Tilburg
waar kan ik het onderdeel nummer vinden?? want ik kan alleen het nummer van het plaatje..

is dat het nummer van het plaatje (in dit geval)4575-2000+ nummer die ik nodig heb???

_________________
AfbeeldingAfbeelding
http://www.nhobbysite.jouwweb.nl -- "Don't bother runing, you'll die tired"~ US apache pilots


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di 30 nov, 2010 20:48 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 04 nov, 2009 22:12 pm
Berichten: 57
Woonplaats: Kollum, Fryslân
Laat ik het zo zeggen, gasfornuis en plastic gaan niet samen. Best wel stom eigenlijk, ik werk notabene in een kunstof extrusiefabriek dus had het kunnen weten. Gebruik gewoon het kitnummer (4575?) en vraag om het 'main cockpit glass'. Vermeld gewoon het nummer in de bouwomschrijving. Volgens mij iets van 90 of zo.

_________________
'Ik werk voor geld. Als je loyaliteit wilt, koop je maar een hond'


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo 01 dec, 2010 17:44 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 12 sep, 2010 10:02 am
Berichten: 1968
Woonplaats: Tilburg
ik heb net voorzichtig geprobeerd om de verf eraf te schuren, maar dat gaat gewoon NIET.. de verf/ lijmresten zijn té hard geworden. :( :(

dus heb ik net een mailtje gestuurd met dit als verhaal:

Hello,

I have a question.
I am building the revell kit 04575. The 1/32 apache. With the painting of this kit, is there paint on the cockpit glass come.
So my question is, can you send my a new one?? The glass is the 'main cockpit glass' in the building description number 90. Then can I further with this great kit!!

en dan mijn adres, maar dat ga ik hier dus niet neerzetten (privacy)

ik hoop dat dit duidelijk is voor hun :wink:

_________________
AfbeeldingAfbeelding
http://www.nhobbysite.jouwweb.nl -- "Don't bother runing, you'll die tired"~ US apache pilots


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo 01 dec, 2010 18:52 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 07 dec, 2008 22:25 pm
Berichten: 2399
Woonplaats: Vlissingen
Hey Militairtje,
Er zitten wel wat spelfouten in, ik zal je wel even helpen.

Hello dear Sir/Madam

I'm building the Apache 1/32 with kitnumber 04575. Then i wanted to paint the glasses of the cockpit, but now the paint has come on the glasses, and i can't get the paint of the glasses. The glasses stand on number 90 of the instruction sheed. So my question is, Could you send me a new one please?

Yours Faithfully,

Je naam enz.


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo 01 dec, 2010 19:29 pm 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 06 mei, 2005 9:19 am
Berichten: 3209
Om effe dan te muggeziften...

Dear sir/madam

I am currently building the Revell 1/32nd scale AH-64 Apache (kit number 04575). During the painting of the cockpit canopy (part number 90), the part was ruined due to a painting error on my part. this has caused paint to be all over the part rendering it unusable. I have been unable to remove the paint from the part and restore the part to its original clarity.
As such, I am wondering if it is possible for you to send me a replacement part for my kit. When required, I am of course willing to pay for the part and its shipping costs.

Sincerely,
naam
adres

_________________
Una salus victis nullam sperare salutem.

Plastic Scale modeling


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo 01 dec, 2010 19:33 pm 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 06 mei, 2005 9:19 am
Berichten: 3209
En verder...

Citaat:
ik heb net voorzichtig geprobeerd om de verf eraf te schuren, maar dat gaat gewoon NIET.. de verf/ lijmresten zijn té hard geworden.


Niet moeilijk doen. Kraan open draaien, de P240 (grofste die ze bij de gamma hebben geloof ik) erbij, en gaan met die banaan. Met P600 gaat het waarschijnlijk niet lukken nee, maar hier moet grof geweld tegenaan...

_________________
Una salus victis nullam sperare salutem.

Plastic Scale modeling


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo 01 dec, 2010 21:17 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 13 jul, 2005 13:54 pm
Berichten: 13623
Woonplaats: Haarlem
Zo te lezen is de mail al verstuurd, maar de Revellmensen zullen wel begrijpen wat de boodschap is. Ik hoop wel voor je dat ze nog een canopy voor je hebben, want ik kan me herinneren dat een andere bouwer die een onderdeel van deze kit was kwijtgeraakt pech had omdat de kit uit productie is. Ik duim met je mee 8)


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do 02 dec, 2010 15:12 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 12 sep, 2010 10:02 am
Berichten: 1968
Woonplaats: Tilburg
dankje.

ik heb net een mailtje ontvangen dat het rond de 1 a 2 weken zou gaan duren :brouw:
dus hopelijk kan ik binnenkort weer verder

_________________
AfbeeldingAfbeelding
http://www.nhobbysite.jouwweb.nl -- "Don't bother runing, you'll die tired"~ US apache pilots


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 279 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement