Ziet er zeer indrukwekkend uit Zeger, vooral de foto met het volle chassis en de kiepplunjer.
Ik zit wel even met vraagtekens te kijken naar je olievoeding van de 1e tussenbak naar de hydrauliektank, heb je dat van een origineel want ik denk dat daar een PTO pomp hoort met een dikke leiding naar de hydrauliektank en vanaf de hydrauliektank een leiding naar een regelaar met daarna een leiding naar de cilinder voor druk en een retourleiding voor aflaat maar wellicht heb ik het mis
En als opbouwende kritiek bedoeld (want dat mag toch ook hoop ik) zou ik toch die afdekplaten waar de koplampen hebben gezeten aanpassen. Je hebt het strookje waar normaal gesproken de standaard witte reflectors zitten aan het onderstuk gelaten, dat strookje hoort eigenlijk weg maar wellicht is het daar nu te laat voor.
En ik zou nog wat boutkoppen in de bumper maken, 2 aan weerszijden van de vangmuil, ik zal proberen je een GINAF foto mee te mailen morgen.
Laat onverlet dat het een dijk van een model is, goed getroffen en supergedetailleerd
Hopen dat Scaleprint de printer weer snel aan de praat krijgt......
Johannes