ingzagers schreef:
De GMC ziet er prachtig uit Zeger, goed tijdsbeeld en nu nog een juist kenteken en..... tja, wat zat er voor de GMC. een T-Fordje of zoiets?
.
De verwering zal altijd wel een Geschmacksache blijven (als het de mijne geweest was had ik het niet gedaan) maar ziet er voor een eerste poging al erg realistisch uit.
Hoe heb je trouwens de zijschotten vastgezet? op de foto met het zijschot in neergeklapte toestand schijnt het oogje aan de grendel te zitten?
Benieuwd naar je volgende uitdaging.
Johannes
Dank je mannen, Die zijschotten zitten net zoals bij de Tatra en de DAF, het oogje zit inderdaad aan de grendel vast, omdat ik bij de Tatra geprobeerd heb om de grendels echt scharnierbaar te maken. Maar dat kreeg ik niet voor elkaar. Dat was niet stevig genoeg, of ik had het allemaal veel forser moeten maken. Maar dat was weer geen gezicht. Dus toen heb ik maar voor deze oplossing gekozen.
Het verweren is inderdaad een kwestie van smaak. Ik vind het voor zo'n oude auto zoals deze nog wel passen, maar ik zal het nu zeker niet toe gaan passen op alle andere modellen. Maar af en toe één er tussendoor is wel leuk om te doen. En voor een eerste poging ben ik zelf ook niet ontevreden.
M'n volgende uitdaging weet ik nog niet. Ik ben nog hard aan het denken. Ik ben natuurlijk ook nog met de Ginaf bezig, plus dat ik binnenkort weer begin met werken.
Dus dan is het weer gebeurd met de zeeën van vrije tijd. En als ik toch nog een klassieker zou bouwen, wil ik hem natuurlijk wel voor de Brouwersdag klaar hebben.
Hieronder nog maar een foto van de GMC, die nu een laagje stof heeft gekeregen. Ik laat het hier nu maar bij voor wat betreft het verweren. Ik zit nog te wachten op de kentekenplaten en moet er nog een paar kleine dingetjes aan doen.
Gr. Zeger