En dit is dan het resultaat van weken knutselen, plakken, knippen, zagen, etc, etc.
Om het gitzwarte wat te breken heb ik er wat wheatherstof uit de Tamiya serie erover gepoederd.
Misschien niet helemaal correct maar ik ben tevreden over het eindresultaat.
De laatste dagen ben ik bezig geweest om de wielen wat verder in het stof te laten zakken met dit als eindresultaat
Het profiel heb ik dicht gesmeerd met een wheatherstift van Tamiya. De zijkanten heb ik met de airbrush licht beneveld.
Je ben gauw geneigd om het teveel te doen zoals je bij de brandstoftanks kunt zien.
Beetje teveel van het goede
Moet ook eerlijk toegeven dat het pigment van Revell aqua iets te grof is. Of had ik het misschien meer moeten verdunnen
Hier nog een plaatje van de onderkant waarop je kunt zien dat er een brandstoftank mist, voordat ik de foto's maakte liet ik de truck vallen met als gevolg dat de tank eraf sprong
Maar ja de schade viel gelukkig mee
En zo staat hij er nu bij. Komende weken verder met de cabine. Verder heb ik besloten om de roobar te gaan scratchen. Zoals jullie misschien weten neem ik de foto van het origineel als voorbeeld en daar kun je zien dat het toch best een forse roobar is in vergelijking met die van Italeri.
Groet,
Eddy