Vandaag de laatste update voor de eindfoto,s
Alles moet nog bijgewerkt en vast gelijmd worden dus het is allemaal nog niet definitief.
Tijdens de conversatie met het dashboard heb ik één ding over het hoofd gezien en dat was het stuurhuis aan het chassis
Of hoort hij in het echt daar ook te zitten? Ik neem aan dat als je het stuur rechts heb zitten het stuurhuis ook rechts komt te zitten?
Maar goed, het zij zo.
De bevestigings-punten voor de roobar heb ik ingekort anders komt deze te ver naar voren te staan.
Zo is de kleur combinatie geworden. De twee uitsparingen op de laatste foto heb ik daar gemaakt voor de nog aan
te brengen luchthappers.
De uitlaatbocht heb ik zo aangepast dat ie precies in het midden achter de cabine uitkomt.
(zie volgende foto)Het is me gelukt om de spiegels te maken van messingdraad zodat ik toch de originele spiegels kan gebruiken. En het ziet
er ook nog eens beter uit. Het kleine blokje styreen wordt een bevestigingspunt voor de antenne.
Van deze materialen ga ik de luchthappers maken. De twee bochten komen uit de accessoires doos en de deksels zijn de zijkanten van een dieseltank.
Dit had de chauffeur moeten worden die ik in de cabine wou plaatsen maar door ruimte gebrek zie ik er toch maar van af.
Zoals gezegd de laatste foto's voor de eindfoto's. Ik ben nog op zoek naar twee decals voor op de cabine. Als iemand nog twee geschikte decals voor me heeft dan zou dat geweldig zijn. Want decals geeft het model net dat ietsje meer.
Groet,
Eddy