Mannen...... Allereerst iedereen bedankt voor alle lovende woorden. En ik moet zeggen dat ik er zelf ook erg tevreden over ben.
En ook niet onbelangrijk: Het zat allemaal mee. Dankzij Wim had ik veel informatie, foto's en tekeningen. En dat werkt wel een stuk makkelijker dan wanneer je het moet schatten aan de hand van foto's. Ik had nu één tekening op het juiste formaat afgedrukt, en kon daar heel makkelijk alle maten vanaf halen.
Dat mijn manier van bouwen zo eenvoudig lijkt, daar kan ik ook niets aan doen. Wat ik wel weet, is dat ik de bouw van de Tatra en de Terberg veel moeilijker vond dan deze DAF omdat hier lang niet zoveel "ingewikkelde" onderdelen in zitten. Plus dat ik nu bepaalde onderdelen al voor de tweede of derde keer maakte. Wel een iets ander model, maar weer wel volgens hetzelfde principe. En dat zorgt er voor dat de bouw dan een stuk makkelijker gaat.
@ Wim. De richtingaanwijzers heb ik zoveel verschillende vormen van gezien. Dat ik niet wist wat nou origineel was. Ik heb toen maar voor deze gekozen. Ik had ze eerst horizontaal gemonteerd, maar vond dit toch mooier. De achterlichten had ik geen foto's van, dus heb ik maar lichten gemaakt waarvan ik dacht dat ze wel in het tijdsbeeld paste
@Koen. kijk even op deze site:
http://www.scaleprint.nl Daar komen die mooie logo's vandaan.
@ Jan. Ik denk niet dat er een 1:24 chauffeur met blauwe overall, alpinopetje, sjekkie en gele klompen bijkomt. (En waarschijnlijk ook geen drag line Rolf)
Vandaag nog even de 2 stripjes in de grill geplakt waarvan hier onder het bewijs.
Nu is hij echt klaar
Gr. Zeger