Korrelexpress schreef:
Co, je eerste 2 foto's moet je even aanpassen. Ze zijn nl niet te zien.
Aangepast.
Zo is overigens wel te zien dat er mensen direct op 'bevestigen' klikken ipv eerst hun bericht even te controleren zodat je weet dat het goed is.....waarom????
Die 'voorbeeld' button staat er niet voor niets!
Wel een mooie truck Co.
Ik ben al een tijdje bezig een Astro om te bouwen naar dagcabine en dan kom je toch wel wat dingetjes tegen die niet kloppen.
Zo zijn de gaatjes waar de scharnierpunten op de grill gelijmd moeten gaan worden niet meegegoten zodat je dus zelf moet gaan uitvogelen waar ze precies moeten komen.
En dit is ook weer een goed iets omdat de cabine voor het mooie een millimeter of 2 te hoog op het chassis staat zodat je dit dus gelijk kan corrigeren ( vergeet dan ook de ophanging aan de achterzijde van de cabine niet ).
Bij die van mij wil ik dit ook doorvoeren maar er gaat ook nog een Detroit met turbo onder dus ik moet heel erg veel rekening houden met die iets hogere motor.
Maar ik wens je veel succes met deze kit.....er zitten erg veel opties in en vergeet ook die mooie etchset niet die er voor de kit is ( eigenlijk de Astro maar zet je gewoon die badges over
)
Gr. Arjan