Zo jongens, ik ben weer terug na 2 daagjes bij m'n ouders......wel gelachen af en toe maar ook nog wat rotmomenten maar hij was weer een beetje het mannetje.
V.w.b. de keuze heb ik voor 1985 gekozen en dan ook echt daar de grens.
De Mack Superliner II is net als de Kenworth T600 op de markt gekomen in 1985 en dan vind ik het persoonlijk niet kunnen dat die meedoen of je moet echt het aller, aller, allereerste bouwjaar van dat type bouwen.....of de Superliner ombouwen naar het oudere type met ronde koplampen.
En met de MB van Gerdi moet het niet zo'n probleem zijn.....van 1973 tot 1987 ligt het grootste deel toch vóór de 1985 dus de kans dat het model toch van ná '85 is zal nooit echt groot zijn.
Tot nu toe zie ik leuke bijdragen voorbij komen en ik hoop dat we ook nog wat verrassingen gaan tegenkomen ( de Unimog had ik bijvoorbeeld weer niet aan gedacht ).
Misschien dat SAM zijn eerste post in dit topic kan aanpassen met een lijstje van de mensen die meedoen en met welk project.....'s kijken hoever we komen ( en ja, ik ben ook aan het zoeken
).
Ik zag in het moderatordeel dat er een oproep gedaan was voor het aanmaken van een subforum voor ons dus dat is een kwestie van tijd.
Als dat subforum staat kan iedereen net als in het gewone truckforum zijn eigen topic aanmaken en updaten.
Gr. Arjan