rob floor schreef:
Ga gewoon lekker door met bouwen zoals je het fijn vind. Doe ik ook maar dan voor mezelf.
Hoi Rob,
Dat doe ik ook, soms gebruik ik een PE setje waar ik spijt van heb dat ik hem gekocht heb zo klein is dat allemaal.

Soms maken al die aftermarket dingen zoals anderen al schreven een bouw juist complexer als makkelijker. Waar ik zelf wel minder tegen kan (maar me verder niet interesseert overigens) is dat bepaalde zaken een 'must' zijn. Dat bepaal ik zelf wel
Soms bouw ik iets van styreen en milliput, en gebruik ik M10 bouten en moeren als ballast. Of koop ik een model waar ik de vleugels af zaag en die van een oud model uit de rommeldoos van een andere fabrikant op maak om net die versie te maken die niet in de doos zit. Ik heb laatst zo'n resin cockpit set in 1/32 overgenomen, dat is een kit op zich!
Dat vind ik allemaal leuk om te doen. Soms krijg je 2 jaar geen reacties, maar vervelende commentaren kan ik me niet herrineren hier ooit gehad te hebben? En al zou ik ze krijgen... vinkje -> verwijder igv een persoonlijk bericht, op knopje 'melden bij moderator' igv een post. Ik heb het nog nooit nodig gehad
Leuke, kritsche op meedenkende reacties vind ik natuurlijk leuk om te krijgen, maar krijg ik ze niet... dan niet

Misschien dat iemand met Google m'n model-verslag ooit tegenkomt en er iets aan heeft. Of niet, dan niet?

Zo lang ik er zelf maar lol in heb

Ook mijn bouwsels zijn niet altijd volgens de laatste mode of populaire onderwerpen.
Groeten Jeroen
PS die pop-up is inderdaad toendertijd ingesteld omdat er zeer regelmatig oude verslagen of vragen naar boven gehaald werden en sommigen niet doorhadden dat die onderwerpen al jaren niet meer bijgewerkt werden.
Dan krijg je dat een model half gebouwd is, iemand daarop reageert, en anderen die het nog niet gezien hadden het als een nieuw verslag zien en allerlei vragen gaan stellen enzo terwijl de originele topic starter misschien al jaren niet meer ingelogd was. Als dat af en toe gebeurt is dat niet erg, maar zeer regelmatig wordt vervelend omdat dan de echte nieuwe posts ondersneeuwen.