Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu do 18 apr, 2024 6:39 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 37 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di 04 mei, 2010 13:05 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: za 28 jul, 2007 14:40 pm
Berichten: 5238
Wanneer je je cockpit met P+ insmotst kun je na een uurtje met een wasje aan de gang. Een kwartiertje later is de wash ook wel weer klaar.. Zo veel tijd hoeft dat niet te kosten.

Ik vind die opmerking van Bas wel een hele goeie, als je er nooit aan begint blijf je beginner. Dit model is voor een speedybuild, die net 3 dagen bezig is, jehebt nog 2 maanden - 3 dagen. Wat voor excuus is er volgende keer om dit niet te proberen.

Bovendien... Een wash op waterbasis, wat kan er in vredesnaam mis gaan, hou een nat doekje bij de hand en al het overtollige spul veeg je zo weg..

Ik zeg: Doen...

:D

_________________
LEKKER VOOR MEZELF BOUWEN


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di 04 mei, 2010 13:10 pm 
Offline
Organisator groepsbouw
Organisator groepsbouw
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 18 sep, 2008 9:43 am
Berichten: 6031
Woonplaats: Zwolle
Ik ben het er helemaal mee eens!


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di 04 mei, 2010 13:27 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: di 15 jul, 2008 22:06 pm
Berichten: 4429
Woonplaats: Lelystad
Jongens, mag ik jullie 1 ding zeggen, Fok hem niet zo op om het Perse te doen, want dan doet hij het helemaal niet.......

_________________
Vertrouw niemand, die zegt dat je al te veel bouwdozen hebt :)


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di 04 mei, 2010 13:29 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: za 28 jul, 2007 14:40 pm
Berichten: 5238
Bjorn... Ik zou absoluut GEEN wash doen. Dat ziet er vaak niet uit. Vaak wordt het er niet beter van. Gewoon lekker laten zo. :wink:

Wellicht dat ie t nu juist wel doet :lol: :lol:

_________________
LEKKER VOOR MEZELF BOUWEN


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di 04 mei, 2010 13:40 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 31 okt, 2008 18:08 pm
Berichten: 904
Woonplaats: Lelystad
tsja niels heeft jullie al gewaarschuwd, en sorry alvast voor het volgende:

Waarom blijfen mensen altijd zo pushen, als ze een keer ergens geen wash gebruiken. is er nog niet genoeg geruzied over?? somige mensen vertrekken van dit forum omdat ze hun kritiek niet op hun manier mogen uit, ik zit er nu gewoon over te denken, van ik neem een break van brouwers, want ik zeg en keer van ik gebruik geen wash in de cockpit, en de eerst volgende 4 reacties zijn meteen van gewoon doen. waarom niet, mijn redenen zijn uit gelegd waarom ik het niet doe, en waarom kunnen mensen zich daar niet gewoon bij neerleggen?

Darka: sorry nee mijn besluit staat vast, en ik gebruik tot op heden nog geen P+ door airbrush, en dat zal ik nu al helemaal niet op zo'n AM kit doen. en ik ben al wel bezig met washes, m'n spitfire doe ik het op, en de Fury heb ik het in de cockpit gedaan. ik wil gewoon eerst die twee af zien en dan verder kijken hoe, in de tussentijd doe ik het op andere modellen gewoon even niet.

_________________
Groeten
Björn Dol

Flevo Aviation Hobby
Flevo Decals
Voor lopende projecten clicky :)


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di 04 mei, 2010 14:01 pm 
Offline
Organisator groepsbouw
Organisator groepsbouw
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 18 sep, 2008 9:43 am
Berichten: 6031
Woonplaats: Zwolle
Joh, maak je niet druk. Je kent ons toch langer dan vandaag, sommigen ook persoonlijk. We bedoelen het niet kwaad en totaal niet om te ruzieën. Dus neem het niet zo direct op en doe lekker waar je zin in hebt.

Lekker brouwen voor de fun!
Eelco

Ps. Ik doe ook geen P+ in mijn airbrush! Moet er niet aan denken eigenlijk... Het kan wel begreep ik maar ik probeer het niet.


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di 04 mei, 2010 18:13 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: za 28 jul, 2007 14:40 pm
Berichten: 5238
Helemaal duidelijk Bjorn.. als je niet wilt ook goed.

Maar je bericht kwam bij mij over als een melding dat je nog niet helemaal aan een wash toe was, maar het wel wilde. Ik probeer je alleen maar te helpen.

dude, als je niet wilt. My fine.. maar eerlijk is eerlijk, don't bring up the magic words...


succes met je paard.


Arjen

_________________
LEKKER VOOR MEZELF BOUWEN


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di 04 mei, 2010 19:55 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 08 aug, 2007 21:28 pm
Berichten: 2824
Woonplaats: Spijkenisse
Ach je hebt misschien ook wel gelijk ook en misschien zeuren we ook wel te ver door met zijn allen. Het natuurlijk raar dat we met zijn allen hier ongevraagd ons advies spuwen en leden proberen te motiveren om het uiterste uit zichzelf te halen, want wie zit daar nou op te wachten. Zij die dat wel willen starten maar lekker een blog ofzo.

Dus kerel maak er wat moois van, je hebt er in ieder geval de kit voor. Want alle details die ik zie zijn om van te smullen en staan strak in de verf. Laat je door ons niet van de wijs brengen en zeker niet op de kast jagen. Het is en blijft een speedybuilt en waarschijnlijk heb je alweer genoeg materiaal voor een nieuwe update dus laat ons niet wachten.

ps. Let op je bus Halfords primer, ik heb het gevoel dat een ene Niels die nog wel wil komen misbruiken de komende dagen :roll:

_________________
De Loeten, Bas

Cetero censeo birrum bibendum esse


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di 04 mei, 2010 20:07 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 31 okt, 2008 18:08 pm
Berichten: 904
Woonplaats: Lelystad
heb helaas nog niet genoeg beeld materiaal voor een update, dus dat zal moeten wachten tot donderdag (aangezien er morgen niet veel van zal komen.)
In de kit zitten inderdaad aardig wat goeie details, alleen het nadeel met de cockpit kap die ik ga gebruiken, zie je er helaas alleen bijna niks van.

want naar alle waarschijnlijkheid word het dit vliegtuig, ergens na de levering, dus nog zonder de D-day stripes.
Afbeelding

hier voor moet ik alleen nog even wachten op wat het bestelde setje levert.

_________________
Groeten
Björn Dol

Flevo Aviation Hobby
Flevo Decals
Voor lopende projecten clicky :)


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di 04 mei, 2010 22:07 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: za 28 jul, 2007 14:40 pm
Berichten: 5238
zie geen ploatie..

_________________
LEKKER VOOR MEZELF BOUWEN


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 37 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement