Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu do 28 maart, 2024 15:58 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Effe voorstellen
BerichtGeplaatst: do 20 mei, 2021 23:16 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: do 20 mei, 2021 22:58 pm
Berichten: 11
Hallo en ik zal me netjes voorstellen.

Mijn naam is Jan ex-internationaal chauffeur maar door een ongeval helaas invalide geraakt in 2008. Woon ten zuiden van Alicante,Spanje en heb mijn oude hobby de modelbouw weer opgepakt sinds sept vorig jaar. Mijn voorkeur gaat uit naar Europese 1/24 vrachtwagens die ik voorheen bestuurd heb in de bedrijfskleuren en 1/24 1/25 personenwagens die je doorgaans op de weg ziet,dus niet de bugattis,ferraries en ander exotisch spul. Verder ga ik na de zomer een Volvo F 16,jawel het oude model van Italeri met koeltrailer ombouwen naar R.C. Zien of daar wat leuks met te doen is. Vooral omdat die 1/14 spullen net effe te duur zijn voor mijn knip. Dus als er iemand is die ook de 1/24 R.C gemaakt heeft of bezig is daarmee, zou ik misschien tips en truckjes gebruiken kunnen. En zo niet hoop ik als ik het spul rijdend heb andere met informatie te kunnen voorzien. Ik ben van plan er een verslag van te maken met alle kosten zodat een volgende weet wat hij/zij nodig heeft.


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: Effe voorstellen
BerichtGeplaatst: zo 30 mei, 2021 17:15 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: za 18 okt, 2014 10:50 am
Berichten: 426
Hallo Jan,

Vervelend om te lezen dat je vervelende ongeval hebt meegemaakt. Hopelijk kun je door deze leuke hobby je goed ontspannen. Ikzelf ben een heeeeel langzame bouwer maar het idee van 1/24 trucks rc maken spreekt mij zeer aan. Die 1/14 jongens zijn inderdaad vreselijk duur. Ik wacht in spanning af en hoop dat Iker ook wat mee kan.


Henri

_________________
I give up the fight, the deamen wins


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: Effe voorstellen
BerichtGeplaatst: do 10 jun, 2021 16:00 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: do 20 mei, 2021 22:58 pm
Berichten: 11
Kijk eens op You-Tube en zoek onder de naam HajCo. Die heeft een Italerie Trekker met oplegger RC gebouwd. Onderdelen daarvoor komen bij orlandoo uit de VS vandaan. Zit te wachten todat de bestelling binnenkomt van de achteras met pinjon tandwielen luchtvering die aardig werkt en wat ander klein spul. Ook op You Tube staat wat met 1-25 personenwagens : Make it RC. Die heeft complete onderstellen voor 1/24 en 1/25 Tamiya,revell en andere merken. Voor niet al te veel geld kun je daar leuk spul van bouwen. Zijn webadres staat in de beschrijving. Ik wil mijn oude manta 400 nabouwen als ik de trekker met oplegger klaar heb.

En ik bouw ook niet al te snel,bouw liever netjes dan dat ik het slordig afraffel. En ik bouw hoofdzakelijk vanaf oktober tot april. De zomer is te warm om binnen te zitten hier. En dat ongeluk,het overkomt je of het overkomt je niet. Ben blij dat ik er nog ben en nog langzaam lopen kan. Niet te snel de moed laten zakken,er zijn er genoeg die het erger en slechter hebben als ik.

Gr Jan


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement