Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu do 28 maart, 2024 14:35 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 27 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr 01 dec, 2017 22:55 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 28 nov, 2017 11:47 am
Berichten: 23
Meestal pak ik de trein naar Groningen en dan een 10-15 minuten lopen naar Krikke. Anders wil ik de auto nog wel eens op de P&R in Haren zetten, of bij de MediaMarkt. Maar als je geen NS abonnement hebt zoals ik is de trein wel redelijk duur, maar net zo snel als met de auto.

Ik kom eigenlijk nooit verder dan Oosterwolde, ik heb namelijk een visum voor Friesland :wink: Maar is Nils Ester iets om voor om te rijden? ik dacht dat hij meer in het RC spul zat?

Krikke is al dat RC spul aan het afbouwen, ze zijn het assortiment van modelbouw gestaag aan het uitbreiden. Ze hebben nu Friul tracks, Allclad verf en veel Ammo spul.


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za 02 dec, 2017 0:26 am 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: di 13 apr, 2010 20:50 pm
Berichten: 4273
Woonplaats: Bovensmilde
Ik kan heel wat vinden bij Nils Ester, dus ja, ik zou zeggen dat het wel een aanrader is. Tamiya, Vallejo en Revell verf, veel knutsel materiaal, evergreen, messing etc. Handige tools, boortjes etc. En toch heel wat kits van de diverse merken. Ik heb ook een visum, maar ik mag wat verder, helemaal tot aan Leeuwarden aan toe.

_________________
Markie bouwt een Revell Fairplay 1/144
Markie bouwt Sonia
Markie bouwt Sally


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za 02 dec, 2017 10:35 am 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 28 nov, 2017 11:47 am
Berichten: 23
In Leeuwarden kom ik ook nog wel eens, bij de Treinenhoek En ik moet maar eens langs gaan bij Nils Ester


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za 02 dec, 2017 12:21 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: di 13 apr, 2010 20:50 pm
Berichten: 4273
Woonplaats: Bovensmilde
Daar kom ik heel af en toe wel eens. volgens mij zitten er in het oosten van Groningen ook nog het nodige aan winkels, maar daar ben ik nog nooit geweest. En in Steek zit Brattinga geloof ik. Daar hebben ze ook elk jaar een soort beurskrach geloof ik.

_________________
Markie bouwt een Revell Fairplay 1/144
Markie bouwt Sonia
Markie bouwt Sally


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo 03 dec, 2017 11:46 am 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 28 nov, 2017 11:47 am
Berichten: 23
Ik heb altijd het idee dat het in oost Groningen altijd een beetje een komen en gaan is van RC winkeltjes. Ik zag toevallig dat Pipoos in Assen sinds kort ook wat Airfix kitjes heeft en Humbrol verf. Voornamelijk die simpele kitjes, dus verwacht er niet teveel van.. Maar ik wil nog wel eens een simpel kitje halen als ik een keer vrij ben en Het Stuurwiel dicht is.


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo 03 dec, 2017 17:20 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: di 13 apr, 2010 20:50 pm
Berichten: 4273
Woonplaats: Bovensmilde
Ik zie dat ik op mijn telefoon toch nog wel eens de verkeerde woorden type, sorry daarvoor, maar het is vast grotendeels te begrijpen.
Ik weet dat de pipoos al een jaar wat humbrol heeft, spook er nog wel eens rond met de vrouw, maar ze bij de hubo ook humbrol verf hebben.
Dus het en der is er nog wel wat te vinden.

_________________
Markie bouwt een Revell Fairplay 1/144
Markie bouwt Sonia
Markie bouwt Sally


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo 03 dec, 2017 20:22 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 28 nov, 2017 11:47 am
Berichten: 23
Ik had al zo'n vermoeden.. Op het werk heb ik een aantal collega's met dyslexie, dus ik ben wel wat gewend :D En ik typ ook niet helemaal foutloos...

Vroeger had de Top 1 Toys in De Vlinder in Emmen ook nog een redelijk grote collectie Revell, maar toen ik daar begin dit jaar weer eens kwam hadden ze dat allemaal weggehaald. Geen idee of ze dat weer terug hebben gehaald, maar denk het niet. Ik kreeg niet de indruk dat ze daar veel modelbouwspul verkochten..


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo 03 dec, 2017 23:08 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: di 13 apr, 2010 20:50 pm
Berichten: 4273
Woonplaats: Bovensmilde
Klopt, heb ik inderdaad ook ooit een paar van die dubbeldekkertjes gekocht uit de eerste wereldoorlog.
Jammer dat die niet meer verkopen, vroeger zat er in Meppel ook altijd een speelgoedwinkel met een groot aanbod aan modelbouw, maar die zal er ook al jaren niet meer zijn denk ik.

_________________
Markie bouwt een Revell Fairplay 1/144
Markie bouwt Sonia
Markie bouwt Sally


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma 04 dec, 2017 21:11 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 28 nov, 2017 11:47 am
Berichten: 23
Ach. Met Krikke en het Stuurwiel ben ik al goed voorzien. Ze steken best veel geld in nieuw spul, en er komen elke dag wel ladingen binnen maar die gaan er net zo snel weer uit..


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di 05 dec, 2017 8:41 am 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: di 13 apr, 2010 20:50 pm
Berichten: 4273
Woonplaats: Bovensmilde
Gelukkig heb ik al kits genoeg, dus koop ik normaliter alleen gebruiksmiddelen in de winkel. Helaas voor de winkeliers vaak juist de dingen waar ze niet zoveel winst op maken.

_________________
Markie bouwt een Revell Fairplay 1/144
Markie bouwt Sonia
Markie bouwt Sally


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 27 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement