Goedemorgen vierkante millimeter artiesten,
Ik heb besloten modelbouw weer een nieuwe kans te geven. Vele jaren geleden (stuk of 15) getracht de hobby weer op te pakken na het freubelen met dikke velpon lijm tig decennia terug. Echt alles aangeschaft inclusief een stapel kits waar met name mijn vrouw eng van werd, echter…. na een aantal totaal mislukte gebouwde modellen, derhalve gevolgd door gebrek aan inspiratie en een baan die wel erg veel tijd in beslag nam (was meer dan 250 dagen per jaar op reis), is alles in een hoek verdaagd en uiteindelijk destijds op marktplaats terecht gekomen en voor een habbekrats verkocht.
Nu, weer heel wat jaartjes ouder en zat van televisie kijken ‘s-avonds, is het weer gaan kriebelen en heb ik de zin (en moed) verzameld om het weer te gaan proberen. Gereedschappen aangeschaft alsook sproeier, kwastjes, verfjes (Vallejo) en een paar doosjes om mee te beginnen. Heb mezelf voorgenomen het vern..ken van een paar modellen voor lief te nemen en hier lering uit te trekken in de hoop dat de volgende beter gaat, dus…. Of dat gaat lukken??

Ogen zijn een stuk minder geworden en daarnaast ontbeer ik een “vaste hand”, maar we gaan het meemaken.
Mijn voorkeur ligt bij militair WWII, maar wie weet komen er nog zijsprongen.
Ben me aardig aan het inlezen op het forum, mbt ervaringen en technieken en zit met bewondering te kijken naar de bouwverslagen van de vele experts hier aanwezig. Zal trachten ook regelmatig wat te posten qua bouwen etc., maar moet het eerste drempeltje eerst over
Tot Horens/Lezens!
Rob