Laat ik maar aftrappen!
Ik heb rondgegeken in het autoforum en we zullen 'schrikken' van de verschillen van bouwen. En natuurlijk ook heel veel lol! Want waar het gaat bij de auto's om zo schoon en glimmend mogelijk gaat het e rbij de militaire tak er wat ruiger aan toe! De kit die ik ga gebruiken is van een hele stoere wagen, een Plymouth GTX. Nu heb ik helemaal niets met auto's maar deze ziet er wel ruig uit. Vandaar de keuze op deze wagen.

In de doos zitten deze sprues.

Met boekje en plakkertjes.

Kijk, dit is makkelijk. Grote vlakken die je kan bekliederen. Na de primer gooi ik er preshading overheen!

Dit was ook vrij eenvoudig. Maar nu nog wat saai, alleen zo dat zwart. Daar moet ik nog wat mee spelen.

Motorblokje. Daar zie je toch weinig van later. Ik geef er hier en daar nog wat andere kleurtjes aan maar veel aandacht krijgt die niet.

Sproei! De basislaag, Vallejo Air zandgeel zit erop. Ik heb veel moeite om die kleur te spuiten, ondanks het feit dat ik het goed verdun verstopt het continu mijn nozzle. Dat is de enige kleur waarmee ik dit probleem heb bij Vallejo. Heel vreemd, hebben jullie daar ervaringen mee?

Even lekker laten uitharden en dan kan de rest van de camo erop! Het wordt een beetje een Duits schema.
Eelco