Ha mensen !
Enorm nieuw hier op het forum en na in mijn jeugd wat bezig te zijn geweest (ik denk basisschool), weer bij de hobby gesleept door een vriend.
Ondertussen bezig met mijn 3e bouw en aangezien ik waarschijnlijk nog wel eens op tips ed kom zeuren zal ik ook maar wat delen. (Volgens mij plaats ik hem hier juist)
https://tinypic.host/image/IMG-0285.2HTavQ*geen idee of de afbeelding upload, dus er ook even een linkje bijgezet.
Dit is dus mijn 3e bouw. Volgens de eerder genoemde vriend had ik beter de camo kunnen airbrushen, maar ik ben vrij eigenwijs. Stiekem ook wel blij met het eindresultaat. Weldra nog even stickeren en de sokkel in elkaar plakken. Ik heb nog plannen voor een mini badkuip waarin hij naar de oppervlakte moet komen, maar dan moet ik eerst de nodige kennis en wat zin moeten hebben opgedaan.
Geef gerust wat commentaar (liefst opbouwend), of tips. Ik heb doorgaans zelf al van het ergeren aan de kleine dingetjes en heb natuurlijk wel er op gelet de kanten met de minste smetjes te fotograferen.