Tuus
allekabels.nl  

Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Club   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube   Modelbrouwers.nl winkel 20 jaar
Het is nu zo 18 mei, 2025 3:16 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Special hobby Biber 1/72
BerichtGeplaatst: wo 27 nov, 2024 0:45 am 
Brouwer

Ha mensen !

Enorm nieuw hier op het forum en na in mijn jeugd wat bezig te zijn geweest (ik denk basisschool), weer bij de hobby gesleept door een vriend.

Ondertussen bezig met mijn 3e bouw en aangezien ik waarschijnlijk nog wel eens op tips ed kom zeuren zal ik ook maar wat delen. (Volgens mij plaats ik hem hier juist)

Afbeelding https://tinypic.host/image/IMG-0285.2HTavQ

*geen idee of de afbeelding upload, dus er ook even een linkje bijgezet.

Dit is dus mijn 3e bouw. Volgens de eerder genoemde vriend had ik beter de camo kunnen airbrushen, maar ik ben vrij eigenwijs. Stiekem ook wel blij met het eindresultaat. Weldra nog even stickeren en de sokkel in elkaar plakken. Ik heb nog plannen voor een mini badkuip waarin hij naar de oppervlakte moet komen, maar dan moet ik eerst de nodige kennis en wat zin moeten hebben opgedaan.

Geef gerust wat commentaar (liefst opbouwend), of tips. Ik heb doorgaans zelf al van het ergeren aan de kleine dingetjes en heb natuurlijk wel er op gelet de kanten met de minste smetjes te fotograferen.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo 27 nov, 2024 9:00 am 
Brouwer

Via de URL werkt het, maar anders niet, via de url kan je ook niet rechtsklikken en "koppeling afbeelding kopieren" selecteren. Andere optie is de albums hier: klik hier voor de handleiding

Doch dit terzijde.

Welkom terug bij de hobby. Ziet er mooi uit. Ik heb deze varende doodskist een poos geleden ook gebouwd, maar dan in 1/35. Hoe is de Special hobby kit?

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo 27 nov, 2024 9:11 am 
Brouwer

Silenoz schreef:
Via de URL werkt het, maar anders niet, via de url kan je ook niet rechtsklikken en "koppeling afbeelding kopieren" selecteren. Andere optie is de albums hier: klik hier voor de handleiding

Doch dit terzijde.

Welkom terug bij de hobby. Ziet er mooi uit. Ik heb deze varende doodskist een poos geleden ook gebouwd, maar dan in 1/35. Hoe is de Special hobby kit?

Dank ! Ik was al aan het martelen ermee.

Nu heb ik nog niet heel veel ervaring, maar hiervoor ben ik bezig geweest met een panther kit van revell en dat was een hoop frustratie om slechte kwaliteit.
Dan was dit een verademing. Spul past fijn in elkaar en vond het een leuk detail dat de raampjes ook echt doorzichtig zijn, dit lijkt me niet standaard bij de kleinere kits.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]