Tuus
allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Club   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube   Modelbrouwers.nl winkel 20 jaar
Het is nu ma 08 jun, 2026 19:12 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 6 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do 26 okt, 2023 20:39 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: do 26 okt, 2023 20:27 pm
Berichten: 3
photo 588911
photo 588910
photo 588909
photo 588908


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do 26 okt, 2023 20:50 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 03 jan, 2008 11:22 am
Berichten: 2104
Woonplaats: Aalten
Iets meer info? Schaal, merk kit, technieken, bouw?

_________________
Greetz, Ronald

http://us-modelbaan-convention-ned.nl/ Mijn US Convention Aalten
http://metusajunction.blogspot.com/ Mijn blog!
http://familiehalmagoesusa.blogspot.nl/ Mijn USA reizen


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do 26 okt, 2023 20:56 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: do 26 okt, 2023 20:27 pm
Berichten: 3
Heller 1:24 plastic model kit

Vallejo met airbrush
Chrome strips en andere delen met bare metal foil


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do 26 okt, 2023 21:00 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: do 26 okt, 2023 20:27 pm
Berichten: 3
photo 588912


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma 01 jan, 2024 18:38 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: do 18 feb, 2016 0:21 am
Berichten: 106
Er wordt gevraagd om wat meer beschrijving.
Zelf heb ik onlangs dit model gebouwd in dezelfde kleurstelling.
Ik vond dit model nogal sumier. Zeker als je de modellen van Revell gewend bent.
Bijv. de voortrein was één onderdeel. Van links naar rechts. Het enige extra was een spoorstang.
De achtertrein was ook één onderdeel, incl de cardanas!!!
Er zitten geen buitenspiegels bij. Wel een binnenspiegel wat weer niet zinvol is vanwege de dichte achterdeur!!!
Beide glaasjes voor de koplampen ontbraken en zijn, ondanks 3 mailtjes naar Heller, nooit nageleverd.
Pasvorm verder OK.
Prijs, zeker in vergelijking met Revell, is duur te noemen.: € 30.--

_________________
Met hartelijke modelbouwgroeten uit Portugal
Jos


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo 21 jan, 2024 20:20 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 27 okt, 2007 16:20 pm
Berichten: 545
Woonplaats: I'm Darryl, from SWEDEN/Europe
Very nice build, well done !

_________________
You've got ONE life...... -KUSTOMIZE it!!!


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 6 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement