Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu di 23 apr, 2024 23:11 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 86 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  Volgende

kom je ook naar Eemnes voor een meet en greet?
ja 71%  71%  [ 10 ]
nee 29%  29%  [ 4 ]
Totaal aantal stemmen : 14
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 23 dec, 2009 13:55 pm 
Offline
Organisator groepsbouw
Organisator groepsbouw
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 22 aug, 2009 8:54 am
Berichten: 7539
Woonplaats: Drachten
Maarja, ik heb de regels niet bepaald.... :P

_________________
Mijn modelbouw website


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 23 dec, 2009 14:23 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 28 aug, 2007 22:27 pm
Berichten: 18527
Woonplaats: Hurdegaryp
Ik doe mee om mee te doen. Nu blijkt dat er prijzen verdeeld gaan worden is leuk, maar is nooit de reden geweest om mee te doen. Ik heb straks een mooie exoot in mijn verzameling en ben weer veel meer over de Chinook te weten gekomen. Dus mijn hobby vaart er wel bij. Wellicht straks een win-win situatie :lol: :lol:

Bijeenkomst in nabijheid van Eemnes is nog niet bekend wanneer. Ben het wel eens over een stemronde op die bijeenkomst. Alleen heb je dan geen stemmen van mensen die niet kunnen komen.

De andere bijeenkomst is een gewone bijeenkomst van de IPMS en TWENOT waar ik een extra tafel gereserveerd heb om modellen te kunnen stallen van de 'Desert Storm' groepsbouw. Wellicht is het handig om even door te geven aan Arjen (Darka) of mij of je naar Sneek gaat met een model. Want als er geen belangstelling is, kan wellicht iemand anders de tafel gebruiken.

René

_________________
René

O.a. bezig met: Al mijn bouwverslagen mooi gebundeld ; Het grote Apache topic ; Smer 1:40 Fokker S-12 (PH-NDC) ; Sikorsky R-4; Wright Flyer


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 23 dec, 2009 14:55 pm 
Offline
Organisator groepsbouw
Organisator groepsbouw
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 22 aug, 2009 8:54 am
Berichten: 7539
Woonplaats: Drachten
Over Sneek kan ik nog niks zeggen.

Wat de stemronde betreft, misschien gewoon iedereen die mee heeft gedaan te laten stemmen, zij die weten dat ze niet kunnen die wel op internet laten stemmen? Is wel veel gedoe maar toch...

ach het maakt me ook niet uit, ik gooi gewoon wat ideeën in de groep.

_________________
Mijn modelbouw website


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 23 dec, 2009 15:57 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: za 28 jul, 2007 14:40 pm
Berichten: 5238
zooo... Er wordt lekker druk geluld hier op het forum. Das goed.

Mijn idee is toch wel wat Boris aangeeft ook. Zodra er wat te winnen valt kun je inderdaad 20 accounts aanmaken en stemmen tot je ene lieve ons weegt. Ik denk overigens dat het wel wat mee valt, maar ja.. Als er wat te winnen valt...

Ten eerste, over de meeting. Laten we gewoon proberen DE meeting bij Curt te houden. En wellicht Curt ook daar als jury-lid aan te stellen. Hij is neutraal. Hij zal waarschijnlijk wel weten wie wat gebouwd heeft. maar hij is degene die bepaalt wat hij aan wie weggeeft. Let wel!!! Ik weet niet of hij er zin in heeft, maar anders doen we gewoon de hoge hoed. Schrijf je aantal punten op een briefje en we tellen de stemmen. Net als bij Expeditie robinson.
Dan doen we geen stemronde hier op dit forum. Wanneer je graag een prijs wil winnen zul je toch ook wel een eindje in de auto willen/kunnen zitten. Eemnes is toch wel heel centraal lijkt mij. Bovendien... Hoeveel is er momenteel af gebouwd..... Ik zie een stemronde ter plaatse wel zitten.

Hoe we het doen met het stemmen en categorieen... Geen idee. Misschien dat we iets van categorieen moeten bekijken.
Land/ Transport/ Jet etc.
Maar eerlijk gezegd, Boris... Denk ik dat jij met je Hummer een aardig eindje kan komen. Die is toch wel bruut!!! :D
We zullen nog wel even kijken.


De meeting in Sneek is leuk, maar daar is alles ook wel mee gezegd. Daar kunnen dus ook andere dingen staan die wel met D.S mee hebben gedaan, maar buiten dit forum om zijn gebouwd. Zo kunnen we toch een leuk tafeltje vullen toch?? Anders moeten we daar een keuze maken om de tafel te cancellen..



(Tjeemig, als ik dit van te voren allemaal wist......... :roll: :D )

_________________
LEKKER VOOR MEZELF BOUWEN


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 23 dec, 2009 16:12 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 17 mei, 2008 19:08 pm
Berichten: 764
Woonplaats: Naaldwijk
jaja, het einde komt en er zit meer leven in :lol:
mooi dat de meeste er ook zo over denken (stemmen ter plaatse, en categorien.)
mischien is het ook leuk andere desert storm voertuigen (buiten deze bouw) mee te nemen, al is het alleen maar dat er lekker veel te zien valt, dat vindt ik wel leuk altijd :lol: 20 of 100 modellen is toch wel een aardig verschil. maar als dit niet lukt qua ruimte is dat jammer.
@ Darka, ik doe me best, bedankt voor je compliment (komt vandaag een update :wink:

gr Boris


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 23 dec, 2009 16:13 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 17 mei, 2008 19:08 pm
Berichten: 764
Woonplaats: Naaldwijk
ik weet niet of dit de juiste plek is, maar weten jullie of er ALICE packs gebruikt werden tijdens desert storm??
ja toch?
moet namelijk wel de juiste bagage op de humvee plakken (ookal is ie nu al niet 100 % correct :wink: )

gr. Boris


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 23 dec, 2009 16:26 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: za 28 jul, 2007 14:40 pm
Berichten: 5238
boris1991 schreef:
mischien is het ook leuk andere desert storm voertuigen (buiten deze bouw) mee te nemen, al is het alleen maar dat er lekker veel te zien valt


Misschien is het leuk om sowieso wat meer mee te nemen. Ook niet D.S. gerelateerd.

_________________
LEKKER VOOR MEZELF BOUWEN


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 23 dec, 2009 16:28 pm 
Offline
Organisator groepsbouw
Organisator groepsbouw
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 18 sep, 2008 9:43 am
Berichten: 6032
Woonplaats: Zwolle
Ik vind afspreken in Eemnes een heel goed idee. Tevens vind ik het ook een hele goede manier om te loten.


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 23 dec, 2009 16:39 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: za 28 jul, 2007 14:40 pm
Berichten: 5238
datum, zoals het nu lijkt wordt 27-02-10

Met nog een vraagteken. Afhankelijk van hoe Curt er over denkt :D

_________________
LEKKER VOOR MEZELF BOUWEN


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Dessert Storm
BerichtGeplaatst: wo 23 dec, 2009 17:00 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 27 mei, 2009 13:41 pm
Berichten: 1200
Woonplaats: Almelo
De 27e ga ik ook mee accoord
ga dit vandaag ook aan Curt doorgeven, ben vanaf morgen tot Maandag afwezig ,als ik terug ben heb ik van Curt wel antwoord terug en dan laat ik op dit Topic wel weten of de 27e kan .

Arjen jouw idee om Curt als Jury te gebruiken vind ik goed zal hem dit ook voorstellen .

Gerald


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 86 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement