Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu vr 29 maart, 2024 8:47 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 53 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 10 jul, 2009 22:21 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 13 jul, 2007 22:07 pm
Berichten: 498
Woonplaats: almelo
ok, dus de canopy is beetje lastig, komt wel goed. en ik denk wel dat er een model is van de vailiant. en dankje voor de su-24. hij had laatst een ongeluk gehad waardoor de pitot nu naast de su-24 ligt maar dat fiksen we wel weer. en een meeting lijkt me ook super. misschien iets voor op de basis op volkel perfecte sfeer lijkt mij.

_________________
Arburatum pro vagina Felix


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: C-135 /Su-24
BerichtGeplaatst: vr 10 jul, 2009 22:41 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 27 mei, 2009 13:41 pm
Berichten: 1200
Woonplaats: Almelo
Gelukkig alleen maar een pitotbuis ,je moet er niet aan denken dat zo`n heel model crasht ,hier thuis heb ik ook 1 regel mijn vrouw mag de modellen niet afstoffen ,is in het begin 1 keer gebeurd meteen een paar propellers van een Orion eraf en toen heb ik een noodverordering toegepast stoffen doe alleen ik en voor de rest alleen maar naar kijken maar aankomen niet :wink:

En voor zo`n meeting hou ik mij aanbevolen.


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 10 jul, 2009 23:06 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 13 jul, 2007 22:07 pm
Berichten: 498
Woonplaats: almelo
nou die regel heb ik dus ook toegepast sinds de thuiszorg van moeders ging afstoffen en dus mijn modellen gingen recyclen voorin de prullenbak.

en over de lokatie ik kan het eens voorleggen bij de CO en ook bij de moderator van DS. misschien lukt het wel

groeten

_________________
Arburatum pro vagina Felix


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: c-135FR
BerichtGeplaatst: ma 27 jul, 2009 22:40 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 27 mei, 2009 13:41 pm
Berichten: 1200
Woonplaats: Almelo
als het me lukt om de B-1 van de week af te bouwen begin ik volgende week met dit model de C-135FR en zal dan eindelijk foto`s plaatsen van het model in aanbouw.


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: C-135FR
BerichtGeplaatst: ma 14 sep, 2009 21:03 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 27 mei, 2009 13:41 pm
Berichten: 1200
Woonplaats: Almelo
zo vandaag eindelijk begonnen met C-135FR en enkele kleine onderdelen geschilderd waaronder de toiletrol ga er nu verder mee en zal morgen de eerste foto`s laten zien

Gr.Gerald


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 15 sep, 2009 0:27 am 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 08 aug, 2007 21:28 pm
Berichten: 2824
Woonplaats: Spijkenisse
viper_technician schreef:
nou die regel heb ik dus ook toegepast sinds de thuiszorg van moeders ging afstoffen en dus mijn modellen gingen recyclen voorin de prullenbak.

en over de lokatie ik kan het eens voorleggen bij de CO en ook bij de moderator van DS. misschien lukt het wel

groeten


Haha, mijn vrouw mag dus alles aftoffen, in de hoop ruimte te maken voor andere modellen. Ze is wel voorzichtig hoor. 1/48 staat keurig op de plank, maar 1/72 gaan als ze klaar zijn meestal direct naar mijn zoontje van drie. Ik beleef 95% van de lol toch aan het brouwen zelf. Dat is het proces waar ik mijn plezier uit haal.

Gerald, ik wens je veel plezier aan deze fransoos. Als ik kijk naar de boxart dan kun lekker tekeer gaan met verweren en dat is waar ik van hou. Maak er een lekkere doorgeleefde bak van en geniet van het bouwen. Succes.

_________________
De Loeten, Bas

Cetero censeo birrum bibendum esse


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: C-135FR
BerichtGeplaatst: di 15 sep, 2009 22:40 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 27 mei, 2009 13:41 pm
Berichten: 1200
Woonplaats: Almelo
zo klein updatje ,kan niet veel foto`s laten zien want de accu van de camera was leeg dus even aan de lade en morgen komen er meer foto`s

Ik heb al veel kleine onderdelen geschilderd in de raampjes ,dit is voor mij het makelijkst want op deze wijze heb ik beter houvast en op deze wijze kan ik de onderdelen beter draaien .

De toilet rol Popla kennen ze allemaal ,zal ik morgen laten zien is mooi wit geworden met een zilveren beugel en het toilet zelf wat een alluminium bak .

Denk dat met dit toestel nog wel een probleem komt ,ik heb het vermoeden dat het landingsgestel niet hoog genoeg is voor de nieuwere motoren die hier bij horen ,ik denk als ik hier niets aan doe de motoren bijna aan de grond zitten ,hier moet ik nog even wat op bedenken zodat het landingsgestel hoger komt en de motoren ook niet zo dicht bij de grond hangen .
Afbeelding
het landingsgestel word nog een keer wit geschilderd
Afbeelding
En hier moeten straks ook alle knopjes nog van zichtbaar worden ,het is van binnen een mooi gedetaileerd toestel.

Gr.Gerald


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 16 sep, 2009 0:55 am 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 28 aug, 2007 22:27 pm
Berichten: 18512
Woonplaats: Hurdegaryp
Gerald, je gaat als een tierelier. In ieder geval sneller dan mij. Heb net mijn eerste EAPS af (luchtfilter van de Chinook). Ben er redelijk tevreden over, maar nog niet 110%.

Hoop binnenkort meer foto's van je te zien.

René

_________________
René

O.a. bezig met: Al mijn bouwverslagen mooi gebundeld ; Het grote Apache topic ; Smer 1:40 Fokker S-12 (PH-NDC) ; Sikorsky R-4; Wright Flyer


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: C-135FR
BerichtGeplaatst: wo 16 sep, 2009 16:19 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 27 mei, 2009 13:41 pm
Berichten: 1200
Woonplaats: Almelo
René ,het geluk bij een ongeluk voor mij is dat ik in principe hele dagen aan mijn projecten kan werken ,wel wissel ik eens daags van project zodat het niet eentonig word op dit moment ben ik bezig met deze C-135FR ,Chinook HC.1 ,RMS Titanic 1/400 en ga straks een nieuwe topic openen van de nieuwe Canberra B.8 van Airfix met bouwverslag ,en de Chinook is bijna af en die word straks op de lijn opgevolgd door de Merlin

Deze C-135 ga ik verweren , dit is voor het eerst dat ik hier aan begin dus ben benieuwd naar het resultaat .

Maar jij bouwt dan wel een tandje lager maar je zet er wel een hele mooie Chinook neer ,ik denk ook dat je veel referentie materiaal heb gelezen hier gaat ook veel tijd in zitten waardoor je straks wel een goed gedetaileerd model hebt.

Gr.Gerald


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 18 sep, 2009 22:14 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 28 aug, 2007 22:27 pm
Berichten: 18512
Woonplaats: Hurdegaryp
Hoop wel dat je me wat plaatjes laat zien van je Chinook :lol: :lol:

René

_________________
René

O.a. bezig met: Al mijn bouwverslagen mooi gebundeld ; Het grote Apache topic ; Smer 1:40 Fokker S-12 (PH-NDC) ; Sikorsky R-4; Wright Flyer


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 53 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement