Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu do 18 apr, 2024 8:32 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 34 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di 20 sep, 2016 16:23 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 10 nov, 2013 13:30 pm
Berichten: 835
Woonplaats: regio Haaglanden
Korte update, nog steeds bezig met het spuiten van de onderdelen.

Bij het schuren van de ene schouder was de grijze verf op de meshouder beschadigd geraakt, dus de hele schouder afgeplakt om dat opnieuw te schilderen:

photo 384952

De pylon voor die schouder is inmiddels volledig geschilderd en in elkaar gezet:

photo 384953

De passing is een beetje belabberd, maar omdat het ding open kan is daar niets aan te doen.

Het aantal rode en oranje delen stijgt gestaag:

photo 384954

...maar de Tamiya primer, daar ben ik niet zo dol op:

photo 384962

Oranje delen afgeplakt, en bij het verwijderen van de tape bleek de primer niet zo goed op de resin gehecht te hebben. :(

De andere schouder had een lelijke naad die veel Mr. Surfacer 500 en schuurwerk nodig had voordat het goed was:

photo 384955
photo 384960
photo 384961

De wapens zijn inmiddels van hun hoofdkleuren voorzien:

photo 384956
photo 384957
photo 384958
photo 384959
photo 384963

...en daar had ik geen last van loslatende primer, ondanks dat de bazooka voor een groot deel afgeplakt moest worden en dat de tape er flink lang op heeft gezeten. Zelfde behandeling, maar andere primer (Mr. Surfacer 1500). Dus de volgende keer zal ik voor het wit witte Mr. Surfacer 1000 in een spuitbus gebruiken. Ik moet maar even kijken hoe ik de delen ga doen die nog gedeeltelijk oranje moeten worden en ook met Tamiya primer zijn behandeld...waarschijnlijk met de hand. :|

_________________
Thomas


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di 20 sep, 2016 16:44 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: wo 19 jul, 2006 10:48 am
Berichten: 7912
Woonplaats: Ingelmunster
wel cool, die nerv blaster... hier ook eens bij de speelgoedsectie gaan zien voor zoiets...

Mooie progressie, en in verband met de primer... Tamiya primer is nochthans ok, maar soms heb je ook eens stukken die niet meewillen. MrSurfacer is meer dan ok, maar persoonlijk vind ik deze lastig door de spuit te jagen...

_________________
The early bird get's the worm, but the second mouse get's the cheese...


Laatst bijgewerkt door Silenoz op wo 21 sep, 2016 14:37 pm, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo 21 sep, 2016 14:23 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 10 nov, 2013 13:30 pm
Berichten: 835
Woonplaats: regio Haaglanden
Silenoz schreef:
wel cool, die nerv blaster... hier ook eens bij de speelgoedsectie gaan zien voor zoiets...

Mooie progressie, en in verband met de primer... Tammiya primer is nochthans ok, maar soms heb je ook eens stukken die niet meewillen. MrSurfacer is meer dan ok, maar persoonlijk vind ik deze lastig door de spuit te jagen...


Ik gebruik gewoon spuitbussen voor dit soort grote modellen. Wat betreft die plekjes waar de primer is meegekomen met het tape, vermoed ik nu dat ik misschien een te dikke laag verf er op heb gespoten, ik heb namelijk wat andere stukjes ook afgeplakt en daar geen problemen ondervonden.

_________________
Thomas


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo 21 sep, 2016 20:42 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 10 nov, 2013 13:30 pm
Berichten: 835
Woonplaats: regio Haaglanden
Voor deze kit heb ik besloten eens wat te proberen met de washes van de Brouwersshop. Eerste onderdeel dat met de donkergrijze wash is bewerkt:

photo 385052

...en daarna gisteren maar verder gegaan met het afwerken van diverse onderdelen en aanbrengen van de wash bij die delen waar dat kon:

photo 385053

Vandaag heb ik als eerste de tenen in elkaar gelijmd met dikke secondenlijm:

photo 385054

De tape is nodig omdat de onderdelen niet helemaal perfect op elkaar passen. Later heb ik de tape verwijderd en geen problemen gehad met verf die meekwam :)

Vervolgens heb ik de bovenbenen aan het lichaam bevestigd, in afwijking van de volgorde in de handleiding (volgens welke eerst de gehele benen in elkaar dienen te worden gezet):

photo 385055

Om dit voor elkaar te krijgen heb ik de pennen voor de bovenbenen wat moeten bijsnijden en ook wat uitsteeksels van het interne frame moeten wegsnijden, anders pastte het gewoon niet. Nog steeds was er erg veel kracht nodig om de bovenbenen op de pennen van het lichaam te schuiven. Later zal ik de benen een wash geven.

Het mes is inmiddels van al zijn kleurtjes voorzien en wacht op een wash:

photo 385056

De interne details van de rug zijn van een wash voorzien, en de deurtjes heb ik op hun plek geschoven:

photo 385057
photo 385058

Op elke knie dient een afstandshoudertje voor de kniebeschermer te worden gelijmd:

photo 385059
photo 385060

Wederom in afwijking van de handleiding heb ik daarna de enkels aan de onderbenen bevestigd, dit omdat er erg veel kracht moet worden gezet en als ik dan eerst de voeten in elkaar zou zetten er erg veel kans op schade zou zijn:

photo 385061

Vervolgens het linker onderbeen in elkaar gelijmd met dikke secondenlijm:

photo 385062
photo 385063

Ik moest een beetje resin verwijderen van het achterste deel van het onderbeen om het voorste deel beter te laten passen.

Nadat de lijm droog was, heb ik de knieën op de onderbenen geschoven:

photo 385064

Bij het al in elkaar gezette onderbeen ging dit zeer moeilijk, dus bij het andere onderbeen heb ik de twee delen in elkaar geschoven voordat ik beide onderbeenhelften aan elkaar lijmde. Ook bleek bij deze stap dat de handleiding wel klopte waar ik eerder twijfelde en dat er een stukje van het rubberen omhulsel moest worden verwijderd.
Links op de foto zijn de kniebeschermers te zien, die nu volledig geschilderd zijn.

Daarna maar eens het linker onderbeen aan het linker bovenbeen bevestigd:

photo 385065

Ook dit vergde nogal wat kracht.

Verder heb ik die delen van de handen die oranje of rood moeten worden met Valleyo masking fluid afgeplakt:

photo 385066

Later in de week meer. Met dit tempo zou ik hem zelfs mee kunnen nemen naar de Brouwersdag...

_________________
Thomas


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do 22 sep, 2016 23:58 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 10 nov, 2013 13:30 pm
Berichten: 835
Woonplaats: regio Haaglanden
Salamander schreef:
Verder heb ik die delen van de handen die oranje of rood moeten worden met Valleyo masking fluid afgeplakt:

photo 385066


Na het schilderen bleek de 'uitgeharde' masking fluid zeer moeilijk te verwijderen en op diverse plekken met de onderliggende primer te hebben gereageerd, waardoor die laatste er samen met de masking fluid afkwam :evil: , dus dit goedje ga ik niet meer gebruiken i.c.m Tamiya verf. Morgen handen schuren om de achtergebleven rotzooi zo veel mogelijk te verwijderen, opnieuw van primer voorzien, en opnieuw schilderen (zonder afplakken). Dan die delen die oranje of rood worden met de hand wit schilderen en daarna van de juiste kleur voorzien. Grrr.

Edit: inmiddels in de primer en aan een kant rubber zwart geschilderd.

En er lijkt toch echt een probleem te zijn met Tamiya hun oranje spuitbusverf. Twee of drie dunne lagen over afgeplakte glanzende verf gaat goed, meer dan dat en het lijkt door de masking tape heen te trekken en de onderliggende toplaag te aan te tasten. Ook andere Tamiya verf aanbrengen op dat oranje lost het oranje op. :x Met de andere kleuren gebeurt dat niet of beduidend minder. Dus nu heb ik een stel schouders waar als je goed kijkt de toplaag van het rood afdrukken van het maskingtape heeft dat ik had aangebracht om de oranje vlakken te schilderen omdat die laatste kleur blijkbaar door de tape heen de boel heeft lopen te verweken (toch genoeg droogtijd in acht genomen)... :(

_________________
Thomas


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo 25 sep, 2016 13:57 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 10 nov, 2013 13:30 pm
Berichten: 835
Woonplaats: regio Haaglanden
Werk van de afgelopen paar dagen:

Energiekabel aan de stekker vastgelijmd en stuk polycap staaf ook:

photo 385414

Hielen en binnenzijde bovenarmen van oranje voorzien:

photo 385415

Bij het afplakken van het rode deel van de hielen heb ik dus geen problemen ondervonden...maar ja, maar drie lagen oranje.

Schilderen van de oranje vlakken op de schouders:

photo 385417
photo 385421
photo 385422

Het probleem hier was dat de schouders een heel moeilijk te schilderen vorm hebben, die meer dan drie lagen oranje nodig heeft om alles goed te dekken. De schade aan het rood is op de foto's niet echt te zien, maar in het echt dus wel. Ik ga proberen het te verhelpen met polijstpasta.

De handen na de misser met Vallejo masking fluid:

photo 385420

Inmiddels ben ik met behulp van gedecanteerde mica rode verf het hoofd met de hand gaan schilderen:

photo 385419

De polycap voor de nek bleef niet zitten, dus twee gaatjes in de onderzijde van het hoofd en de polycap geboord om alles met 0.5 mm staaldraad vast te zetten:

photo 385423

Vervolgens de beweegbare onderkaak op zijn plek gezet:

photo 385424

En dat deel aan het hoofd gelijmd:

photo 385429

De eerste hiel heb ik op zijn plek gelijmd:

photo 385418

De passing is niet best. Daarna de andere hiel vastgelijmd.

Dan de bovenzijde van de voet:

photo 385425

Het tape is nodig om de boel op zijn plek te houden, want de passing is echt slecht. Ik heb ook aan beide zijden van de voet het op de onderstaande foto onder de lijn getoonde deel van de rubberen hoes afgeknipt:

photo 385426

Het passingsprobleem lijkt hier te worden veroorzaakt doordat er bij het maken van de onderdelen geen rekening is gehouden met de dikte van het rubberen deel. Hierdoor kan de hiel niet ver genoeg naar voren, en de bovenzijde van de voet niet ver genoeg omlaag:

photo 385427

Het gevolg hiervan is dat bij het bevestigen van de tenen de teenarticulatie nutteloos wordt:

photo 385428

Het kan gewoon niet bewegen...

Bij de schouders was ook sprake van een uiterst slechte passing, zelfs zo erg dat de bovenarmen eigenlijk niet in elkaar konden. Om dat te verhelpen heb ik het interne frame aangepast:

photo 385433

De inkepingen bovenaan zijn vergroot, zodat het frame hoger in de bovenarm kan worden geplaatst. Verder heb ik aan de boven en onderzijde materiaal verwijderd.

Ook de rubberen delen die over het frame passen zijn aangepast. Aan de ene zijde heb ik een inkeping vergroot:

photo 385432

En aan de andere kant twee gaten:

photo 385431

Nu past het dus wel :mrgreen: :

photo 385430

Ik vermoed dat zulke radicale aanpassingen bij de voeten ook nodig zouden zijn geweest, maar daar is het nu te laat voor.

_________________
Thomas


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma 26 sep, 2016 20:56 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 10 nov, 2013 13:30 pm
Berichten: 835
Woonplaats: regio Haaglanden
Gisteren dan ook de eerste schouder in elkaar gezet. Voor deze was het interne frame met rubberen omhulsel nodig en de volgende delen:

photo 385565

Op deze foto kan je de schade veroorzaakt door de afplaktape wat beter zien.

Vervolgens twee kleine resin stukjes die de gewrichten van de kaak verbergen aan het hoofd gelijmd:

photo 385566

Daarna nog de zwarte vlakken op de schouders geschilderd:

photo 385569

Misschien dat ik de luchtinlaten had moeten uitboren...

Vanochtend heb ik het mes in de meshouder geplaatst:

photo 385568

De meshouder kan naar voren kantelen:

photo 385567

...maar wegens het onhandige ontwerp van het scharnier gebeurt er vaker dit:

photo 385570

Dit had ik kunnen voorkomen door met een plaatje styreen het scharnier aan de ene zijde af te blokken. Volgende keer beter.

Daarna de bijbehorende pylon vastgelijmd en tijdelijk vastgezet met wat extra tape totdat de lijm droog was:

photo 385571

De andere schouder heb ik ook in elkaar gezet:

photo 385572

Bij beide schouders heb ik het rubber vastgelijmd aan de binnezijde van de bovenarmdelen en de bovenarmdelen zonder lijm in elkaar geduwd, om vervolgens dunne secondenlijm van binnen uit in de naad tussen de delen te laten lopen. Bij de tweede schouder heb ik aan de binnenzijde wat extra styreen moeten aanbrengen om alles iets steviger te maken.

Ik heb trouwens de afdrukken van het maskingtape op de schouders enigszins weg weten te krijgen door de schouders met Tamiya polijstpasta te polijsten.

Kruispantser vastgelijmd:

photo 385573

De voeten heb ik her en der met wat gedecanteerde verf moeten bijwerken. Dit is helaas net een iets andere kleur dan direct uit de spuitbus. Gelukkig komt er op elke voet nog een onderdeel dat de minder geslaagde correcties voor een groot deel afdekt. Dit wordt op een stukje veer gemonteerd dat over een pin op de voet wordt geschoven:

photo 385575

Het er op schuiven van de veer verliep moeizaam omdat de pin net te dik was. Na het monteren van het onderdeel zit dit beduidend verder naar voren dan op de line-art (referentietekeningen voor de animatieserie) staat aangegeven:

photo 385574

Terwijl ik met de benen bezig was, zag ik ook dit:

photo 385576

Het rubber reageert met de verf :evil: Hopelijk doet het dat niet ook met het interne frame, zoals gebeurde op vroegere uitgaves van Bandai hun 1/60 Patlabor modellen, want een frame dat bros wordt en plots breekt zou nogal klote zijn.

Vervolgens ben ik begonnen met het in orde maken van onderdelen voor de bovenrug/nek/bovenzijde schouders. Het grijze interne onderdeel waar de entry plug later in moet komen moet o.a. met een dikke veer met de rest van de rug worden verbonden. Het gat in het onderdeel was te smal voor de veer, dus dat heb ik uitgeboord tot de juiste diameter:

photo 385577

Dit veroorzaakte een nieuw probleem, omdat de veer nu tegen het mechanisme voor de achterste deur op de rug dreigde te komen. Daarom heb ik met een plaatje styreen het gat aan de ene kant afgesloten:

photo 385578

Hieronder het rubberen deel dat aan het grijze deel vast moet komen:

photo 385579

Het rubberen deel heb ik stapsgewijs aan het grijze onderdeel vastgelijmd:

photo 385580

Ook realiseerde ik me op dat moment dat ik was vergeten de zijkanten van het rubberen deel open te knippen. Alsnog gedaan.

De schouders heb ik inmiddels met een wash van de Brouwersshop van paneellijnen voorzien.

photo 385581

Omdat dit telkens een rotzooi gaf als ik de "officiële" manier gebruikte, heb ik de tip van een tandenstoker in een druppel wash gedoopt en daar voorzichtig elke paneellijn mee aangebracht. Kost even wat tijd, maar het resultaat is beter.

Daarna de eerste schouder aan het lichaam bevestigd:

photo 385582

...en de tweede:

photo 385583

Het rubberen omhulsel van het lichaam zelf heb ik wat moeten bijknippen omdat anders de schouders en alles wat daarbovenop kwam niet helemaal lekker pasten.

Als laatste vandaag de eerder klaargemaakte delen voor de bovenrug/nek/bovenzijde schouders op hun plek geschoven, en stapsgewijs het bovenste rubber deel vastgelijmd aan dat van het lichaam, aan de achterzijde geholpen door wat maskingtape:

photo 385584
photo 385585

Hier is ook het grootste probleem met de pylons zichtbaar: ze zitten erg los en bewegen alle kanten op. Ik denk dat ik hun bewegingsvrijheid wat ga beperken door strategisch een paar metalen pinnen aan te brengen.

Ook zichtbaar is de veer waarop later het borstpantser zal worden bevestigd.

Het begint ergens op te lijken... :D

_________________
Thomas


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo 28 sep, 2016 21:29 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 10 nov, 2013 13:30 pm
Berichten: 835
Woonplaats: regio Haaglanden
Gisteren kon ik dan eindelijk beginnen met de grote assemblage van de diverse onderdelen, en dan blijkt plots alles heel erg snel te gaan. 8)

Ten eerste de pantserdelen op de voorzijde van het lichaam gelijmd:

photo 385721

Gevolgd door het pantser op de bovenrug, met de twee deurtjes. Voor dit rugpantser heb ik twee pogingen moeten ondernemen. Bij de eerste wilde het rugpantser niet goed op zijn plek blijven zitten en zat het ook scheef. Maar weer losgehaald, wat rubberen materiaal weggeknipt, en een tweede poging slaagde dus wel:

photo 385720

Aan weerszijden van het rugpantser komen onder twee lucht in/uitlaten:

photo 385722

Ik heb expres de dekking van het metallic grijs niet volledig gemaakt, zodat het nu lijkt alsof er een rode gloed achter de roosters zit.

Aan beide kanten boven het rugpantser komen ook nog twee onderdelen:

photo 385723

Een van deze delen paste niet al te best, omdat de pin op het rubber aan de ene kant dikker was dan aan de andere kant (waar het dus wel paste). Deze delen zorgen er ook direct voor dat de pylons op de schouders niet meer naar binnen kunnen vallen.

Overzicht:

photo 385724

Vervolgens de pantserdelen op de ruggengraat vastgelijmd:

photo 385725

Gevolgd door het pantser op het stuitje (en dat was het dan voor die dag):

photo 385726

Vandaag heb ik de delen op de handen die oranje/rood moesten worden geschilderd, in vier stappen:

1) Laagje wit:
photo 385727

2) Laagje gedecanteerde metallic rood:
photo 385729

3) Laagje gedecanteerde oranje daar waar dat nodig was:
photo 385736

4) En dan vanavond nog een en ander bijgewerkt met rubber black, gevolgd door een wash op de paneellijnen:
photo 385738

(ook getoond: de bijl, die nu echt klaar is)

Ook het geweer, de entry plug, en de lans zijn nu echt klaar:

photo 385735

Verder heb ik vandaag (en gisteren) de laatste hand gelegd aan het hoofd:

photo 385728

Helaas ging het bij het op het lichaam bevestigen van het hoofd mis en separeerde het interne frame voor de nek zich in twee delen (iets waar ik eigenlijk al bang voor was...), waarna ik beide helften niet meer terug in elkaar kreeg omdat de losgeraakte helft bij de geringste druk verder uit elkaar viel. Dat laatste heb ik uiteindelijk opgelost door een kogelgewricht te vervangen door eentje met een langere steel dan wat in de handleiding stond, en dat kogelgewricht met een metalen pin aan de rest van de delen te bevestigen.

photo 385730

Ook een ander deel van deze helft van het interne frame voor de nek is op dezelfde wijze verstevigd.

Echter, enige chirurgie was toch nodig om de boel weer op zijn plek te krijgen. Dus het rubber omhulsel van het bovenlichaam maar opengeknipt, en vervolgens bijgeknipt totdat alles paste:

photo 385731

Vervolgens de snede met secondenlijm weer dicht gelijmd:

photo 385732

De naad wordt gelukkig grotendeels afgedekt door het middelste pantserdeel voor de nek:

photo 385733
photo 385734

De bruine pantserdelen die net naast het middelste deel moesten, hadden trouwens een uiterst slechte passing. :|

Als laatste vandaag de kniebeschermers er op gezet:

photo 385737

Ik zie dat ik ben vergeten een overzichtsfoto te maken die alle voortgang toont. Dat komt nog wel. Nog te doen: onderarmen afmaken (het schilderwerk op het rubber is niet echt prettig te noemen en kost veel tijd), het borstpantser vastmaken...en dat is het eigenlijk wel...

Vervolgens nog bedenken hoe ik deze tentoon ga stellen. Ik heb al een Ikea kastje op het oog, alleen moet ik eerst nog nameten of de lans er wel in past.

En daarna kan ik gaan nadenken over deze robot zijn drie collega's (wanneer in welke volgorde):

photo 385416

:)

_________________
Thomas


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do 29 sep, 2016 10:37 am 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: wo 19 jul, 2006 10:48 am
Berichten: 7912
Woonplaats: Ingelmunster
Mooi, gewoon mooi, en wat een geduld... ze gaan het onderschrift op hun dozen moeten aanpassen... van Technique impossible naar possible... ;-)

_________________
The early bird get's the worm, but the second mouse get's the cheese...


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za 01 okt, 2016 20:40 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 10 nov, 2013 13:30 pm
Berichten: 835
Woonplaats: regio Haaglanden
Silenoz schreef:
Mooi, gewoon mooi, en wat een geduld... ze gaan het onderschrift op hun dozen moeten aanpassen... van Technique impossible naar possible... ;-)


Ik heb sterk het vermoeden dat de reden dat deze serie kits zo'n moeilijke reputatie heeft, puur is omdat ten tijde dat de kits werden uitgebracht er nog maar weinigen een internetverbinding hadden (ook in Japan) en er ook relatief weinig mensen waren die hun bouwsels op een site ten toon stelden...tel daarbij op dat een van de weinige sites die nu nog online is relatief uitgebreid veel van de knelpunten toont...

Wat me er helaas niet van heeft weerhouden een behoorlijke fout te maken:

photo 385978

Het oranje deel van de schouder heb ik links en rechts verwisseld. :( Het echte probleem is dat ik uitgebreid had gepast en het op de foute manier beter paste dan op de goede manier :S Natuurlijk is dat nu niet meer te corrigeren, aangezien deze onderdelen letterlijk ingebouwd zitten in de rest van de schouder. Dus ik heb maar het rubberen deel van de onderarmen aangepast:

photo 385980
photo 385979

Daarna heb ik een en ander wat bijgeschilderd en ook het borstpantser op zijn plek gelijmd:

photo 385981
photo 385982

En toen was ie min of meer klaar:

photo 385983
photo 385984
photo 385985
photo 385986

De bovenrug kan dus open om de entry plug te kunnen plaatsen:

photo 385987
photo 385988
photo 385989

De bovenrug dicht doen werkt niet echt goed omdat de scharniertjes van de twee bovenste deurtjes niet zo goed werken en het achterste deel niet best past.

De vele articulatie komt niet goed tot zijn recht doordat de rubberen delen redelijk stijf zijn en het evenwicht nogal precair is. Het heeft me veel balanceren gekost om hem de speer te laten vasthouden:

photo 385990

Hij valt erg snel naar voren. Daarom denk ik er over de energiekabel als een soort derde poot te gaan gebruiken:

photo 385991

Dit model komt niet in mijn hoofdvitrine te staan, maar in een Ikea kastje (waar de speer net in zou moeten passen). Dan kan ik ook wat wapenrekken maken om de extra wapens te tonen.

_________________
Thomas


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 34 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement