tsjopper bob schreef:
Zeker de Teleac-cursus 'creatief met tape' gevolgd
Suc6
René
ben druk bezig. Heb net aflevering 1 gevolgd. met als thema, verschillende soorten tape voor verschillende doeleinden...
vanmorgen begonnen met mn typh. cockpitje is karig, maar ja 1/72
2 x schietstoeltje naar eigen inzicht ingekliederd. drogen onder de fohn. beetje p+ erover. 2 x helftjes van de typh. incl 2 pitje er tegen en -in. en daar het eerste minpuntje... Lood. Dat heb je niet echt veel nodig wanneer je voornamelijk voort
getrokken vliegdingen maakt.
ware het niet dat ik buiten het bouwpakketten, surfen, werken en vriendin ook nog wel es met een hengeltje langs het water zit, dus lood moet geen probleem zijn.....
Ships, viskoffer pleite. met uiteraard ook het vislood. Hmmm en nu dan....
(kijkt op klok en ziet tot zn blijdschap dat het tijd is om naar werk te gaan. dus morgen maar ff verder met loodzut.
Hoe zit het met de kit zelf??
pit was redelijk. de stoeltjes zijn 5 onderdelen, waarvan vooral de hoofdsteun wat verwarring brengt. verder komt er achter de stoel nog het lanceergebeuren wat uiteraard te lang is (daar trap ik nog een keer in) dus als je het volgens de beschrijving doet, komt meneer de toekomstige KLu piloot met zn schedel tegen het plastic aan. dus stukkie afknippen onder het mom van.. Dat zie je later nooooooiiiitt weer terug. Result: Het fits.
twee romphelften gaan goed tegen elkaar aan zonder alteveel noemenswaardige gleuven.
Daarna komen de uitlaatjes. Iemand enig idee of je bij iedere twin-engine het zelfde principe tegenkomt als bij de tomcat?? 1 open en 1 dichte nozzle??
Heb ze nu nog allebei gelijk, maar dat kan nog aangepast worden.
Affijn. tot zover de update.