Dank allemaal voor de positieve feedback!

Ondertussen eerst ff m'n Henschel 126B van ICM afgekleid, was ik al mee begonnen in Hurdegaryp.
Hieronder ff een status update. Ben inmiddels begonnen met het aanbrengen van de filters, streaks en oil brushers van Ammo. Heb destijds die kit erbij gekocht, RAF painting van Ammo, erg blij mee, al twijfel ik nog steeds aan de kleuren. Het past niet bij wat ik online zie en in m'n naslagwerk. De kleuren worden echter wel steeds mooier nu met 't weatheren, ik ben er zelf wel erg tevreden over.

De silvering heb ik voor 95% weten op te lossen, dus dat gaat goed. Ondertussen de bombload inelkaar gelijmd, deze week maar ff schilderen.
Op de ESM een leuke Ju88 gescoord en online m'n langverwachte Wellington van Trumpeter. Daar heb ik weer erg veel zin in, die zie je niet vaak! Mooie aanvulling bij m'n big birds uit WW2. Wordt al 'n aardige collectie zo.
Ben nog steeds onder de indruk van het HK model, nog nooit zo iets gemaakt wat zo perfect paste en goed uitge-engineerd is. Had bijna de HK B17 meegenomen in Houten, gewoon omdat het HK is, maar ik vind dat niet zo'n bijzonder toestel. Eerst deze maar afmaken.
Jeroen