Ik ben weer wat verder met de Fouga magister, Als eerste heb ik een glanslak gespoten hiervoor heb ik Mr. Color GX100 gebruikt. Deze lak wordt goed hard en heeft mij tot nu toe nog geen problemen opgeleverd met decallen of weatheren.

Nadat de glanslak goed was uitgehard kon ik beginnen met aanbrengen van de decals.

De Decals waren mooi dun en met wat Micro set en sol waren ze goed aan te brengen en zakten mooi in de panellijnen.

Nadat alle decals aangebracht waren heb ik een 2e glanslaag gespoten om de decals te beschermen tijdens het weatheren. Hiervoor heb ik wederom Mr. Color GX100 gebruikt.

De wieldeuren en het landingsgestel waren ook voorzien van een laag glanslak, hierna heb ik een wash aangebracht met Tamiya "Dark brown" panelliner.

Deze is vervolgens schoon gemaakt met een wattenstaafje en een kwastje met wat oderless thinner.

Ook de onderzeide van de Fouga Magister heb ik voorzien van een panelline wash. Hiervoor heb ik Ammo Mig "Dark Grey" Panelline wash gebruikt.

Deze is ook weer schoongemaakt met een wattenstaafje en kwast met wat oderless thinner.

Als laatste was de bovenzeide aan de beurt, hier heb ik wederom een Tamiya panelliner wash gebruikt. Deze keer de zwarte varriant.

Zo zag dit eruit na het schoonmaken.

Vervolgens was het tijd om het landingsgestel in elkaar te zetten, zo zagen de laatste kleine onderdeeltjes eruit voor ze samen gevoegd werden met de rest van het model.

Zo ziet het geheel eruit als alles in elkaar gelijmd is.

Ondertussen heb ik het geheel voorzien van een laagje matte vernis. Ik zal binnen kort wat eindfoto's maken en plaatsen.