De roundels ingesneden op de scharnierlijn en na behandeling met Sol vielen ze netjes in de spleet. Een beetje te netjes zelfs, sommige stukjes waren aan de andere kant van de vleugel te zien. Daarna de staart- en de rolroeren aan de onderkant van de ondervleugel voorzien van PE control horns.

De staartroeren in uitgeslagen stand vastgelijmd.

Kielvlak en stabilo moesten ook nog spandraden krijgen.

Omdat ik op de foto's nergens stuurkabels kon vinden die naar de bovenkant van de rolroeren liepen, heb ik aangenomen dat die bediend werden met duw-trek stangen. Gemaakt van 0.2 mm metaaldraad.

Daarna de stuurkabels voor de staartreoren aangebracht (0.06 mm zwartgelakt vissnoer). De bovenkant van het hoogteroer:

En de onderkant van het hoogteroer en het richtingsroer.

Alles netjes vastgelijmd en afgeknipt:

Of toch niet?

Het zat ook zo dicht op elkaar..... Daar zal dus een nieuw draadje moeten komen.
Het is mij niet gelukt het wndscherm voor de piloot tussen romp, vleugel en vleugelstijlen te frummelen. Dan maar niet. De blindvliegkap ging makkelijk.

Ik heb hem maar open gezet, dat zie je nog wat van het cockpitinterieur. Ook een trede voor het instappen gemaakt.

Die had ik nog over van de Scheldemusch decals. Bijna klaar nu.
Rob