Een kleine update van deze Texan....
Het liep zoals gezegd niet lekker met een panelliner....ook niet met verdunde emanel verf.
Markie gaf de tip, probeer het eens met verdunde olieverf uit een tube.
Zo gezegd zo gedaan. Dit wilde iig (voldoende) beter dan met panelliner.

Toen zag ik dat door het vele vastpakken verf weg was op de kopse kant van de vleugel.
Op zich geen probleem en makkelijk op te lossen.
Afplakken en spuiten. Echter....daar waar ik aan de zijkant de decal had beschermd met een post it, had ik op de vleugel....tape geplakt over de decal heen. Met dit als gevolg

Stom, stom, stom, heel erg stom.
Nu kan ik twee dingen doen, zo laten, als hij staat op zijn pootjes zie je de onderkant niet, maar het risico lopen dat tijdens de bouwdag in Hurdegaryp ene M uit Drenthe het vliegtuig omdraait, zodat iedereen het ziet. om mij een "lesje" te leren
of
me van bovenstaande terreuractie niets aantrekken
of
Een ritje naar LHS en kijken of het setje van Black Cat Decals met Portugese decals voor een Hurricane en Spitfire dezelfde diameter heeft. Daarnaast is rondlopen in de LHS ook leuk, maar gevaarlijk, want het koopspook waart daar ook rond.
We zien wel.
Dan de volgende "tegenvaller"....Alclad en Vallejo chippingspul liggen elkaar niet, althans niet bij mij.

Zucht
Prop en neus schoongemaakt en opnieuw zwart gespoten.....we verzinnen wel iets anders.
Cheerz
Barry