Afgelopen weekend heb ik in Affligem enkele mooie kits op de kop kunnen tikken. Daar zat onder andere deze bij
In de doos zaten twee volledige kits, een decal set van cutting edge, photo-etsh van Eduard en resine schiettoelen.
De mallen zijn ontwikkeld bij Dragon en in 1991 op de markt gebracht. Het is een vrij simplistische kit en mist op veel
plaatsen wat verfijning. Daarom net bedacht ik dat deze prima geschikt zou zijn om een en ander op uit te proberen.
- aanbrengen van rivetlines
- scratshen van seatbelts
- preshading
- maskeren van camo
Jullie begrijpen het al, dit is mijn eerste vliegtuig. De bouw verloopt voorlopig behoorlijk vlot.

Enkele kleinere onderdelen werden reeds in elkaar gezet. Hierbij stak al een probleem de kop op.

De decal voor het instrumentenpaneel past niet met het onderdeel, daarbij is de kleur ook nog verkeerd.

Aan de onderkant is ook nog veel verbetering mogelijk. Vreemd vind ik ook dat de wheel wels voor de helfd gesloten weergegeven zijn, was dit zo bij deze toestellen.

Ik heb ook al een voorzichtig beging gemaakt met het aanbrengen van de rivets, maar ik zou eigenlijk een duidelijke tekening nodig hebben om dit goed te doen.
benieuwd hoe deze zal uitdraaien.
Blijf Brouwen,
Matti