Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu di 16 apr, 2024 19:06 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 16 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma 25 maart, 2019 14:30 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: za 18 jan, 2014 20:42 pm
Berichten: 91
Woonplaats: Doetinchem
Thnx Silenoz! :)

_________________
"Ik wil het, ik kan het, ik doe het!"


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma 25 maart, 2019 18:47 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: za 18 jan, 2014 20:42 pm
Berichten: 91
Woonplaats: Doetinchem
Allemaal ontzettend bedankt voor jullie hulp!

Ik ga even afstand nemen van mijn modelletje, want ik zie het niet meer... Te lang turen, dan weer dit en dan weer dat, jawel....toch niet, etc. Ik heb in ieder geval een basis voor een verweerde kist en als ik het allemaal weer zie en weer objectief kan kijken, komt het vervolg wel. Misschien ook eerst wat plakwerk of iets anders. Voor nu eerst over tot andere dingen, want het leven bestaat uit meer dan alleen modelbouw. ;)
Nogmaals dank allemaal en tot ... Nog geen idee, maar lang zal het niet duren. 8)

photo 473218
photo 473219
photo 473220
photo 473221

Deb

_________________
"Ik wil het, ik kan het, ik doe het!"


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma 25 maart, 2019 22:35 pm 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 19 apr, 2005 20:39 pm
Berichten: 21310
Woonplaats: Bodegraven
Ik zou er eigenlijk niet veel meer aan doen, beetje uitlaatstrepen en dan afbouwen. less is more.

_________________
BertUS Klik hier voor mijn site
Zit ik op een Modelbrouwforum om te modelbouwen of te forummen?
photo 416849

Disclaimer: Opmerkingen, kritiek en tips zijn altijd gebaseerd op wat zichtbaar is op mijn scherm


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma 25 maart, 2019 22:40 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: wo 19 jul, 2006 10:48 am
Berichten: 7911
Woonplaats: Ingelmunster
Ik ook niet eerlijk, enige puntje misschien zijn de hinomaru's (ofte gehaktballen) deze stonden symbool voor de keizer, en er zijn foto's van afgesleten exemplaren, maar meestal werden deze toch in ere gehouden...

Benieuwd hoe je de centrale canopy gaat aanpakken.

_________________
The early bird get's the worm, but the second mouse get's the cheese...


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di 26 maart, 2019 0:14 am 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: za 18 jan, 2014 20:42 pm
Berichten: 91
Woonplaats: Doetinchem
Dankjewel heren...

Less is inderdaad vaak meer Bert. Toch zinnen bepaalde punten me totaal niet. Welke? Dat komt hopelijk als het een beetje bezonken is. Ik zal in ieder geval in mijn achterhoofd houden dat ik geen idioterie meer moet uithalen.
Het middendeel van de Canopy is aan de beurt als ik het achterdeel heb bijgewerkt. Schuif het "probleem" gewoon nog even voor me uit, Silenoz ;) Ik zie zoveel puntjes door de foto's... maar toch ook wel weer positief, want je word je veel bewuster van wat je aan het doen bent. De volgende update verschijnt wel weer als ik een oplossing heb voor punten waar ik toch echt nog verbetering wil zien.

_________________
"Ik wil het, ik kan het, ik doe het!"


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo 31 maart, 2019 14:38 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: za 18 jan, 2014 20:42 pm
Berichten: 91
Woonplaats: Doetinchem
Na een kleine week afstand van dit model genomen te hebben en bezig te zijn geweest met de hotrod en mijn bestelling uit Tsjechië (Ferrari 126ck) te hebben ontvangen is het duidelijk... Destijds bouwde ik het liefst "glimmertjes" en dat blijkt niet veranderd te zijn na al die jaren. Dat is waar mijn hart ligt en niet hier. Auto's en motoren is wat mijn hart sneller doet slaan en ik ben blij dat ik deze "Jack' geprobeerd heb, maar daar blijft het ook bij. Verweren is ook niet waar ik blij van word en de hot/ ratrod zal dus ook een hotrod worden. Soms moet je eerst dingen ervaren, voordat je de juiste antwoorden hebt, en dat is nu zo klaar als een klontje.

Allemaal superbedankt voor jullie behulpzaamheid, want ook juist dat heeft er toe bijgedragen dat ik nu precies weet hoe laat het is. ;)

Ik ga verhuizen naar de auto's en motoren en deze Mitsubishi zien jullie wel een keer verschijnen in de afdeling "eindfoto's zonder verslag". Er komt vast wel een momentje waarop ik hem afmaak, zodat hij de kast in kan.

Ik heb hier nog een Italeri 1/48 F/A 18 Hornet liggen, waar de vorige eigenaar een klein stukje aan begonnen is, maar niet echt noemenswaardig en een 1/72 Revell F14D Super Tomcat "Last Flight" helemaal nieuw in de verpakking en in plastic. Wie van de bouwers hier heeft interesse? Ruilen misschien tegen een motor of auto die jullie niet meer bouwen willen?

Ik ga me focussen op de hotrod en deze "Jack" zien jullie wel een keer verschijnen in het foto gedeelte.

Dank voor alle hulp! Ik trek mijn civiele overall aan en ga mijn garage in. ;)

Groetjes, Deb ;)

_________________
"Ik wil het, ik kan het, ik doe het!"


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 16 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 17 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement