Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu di 23 apr, 2024 21:04 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 99 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di 10 jun, 2014 22:54 pm 
Offline
Admin
Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 20 sep, 2005 20:50 pm
Berichten: 10553
Woonplaats: Installation 05
Heren! Er is nu wel genoeg over gezegd lijkt me.
Back on topic AUB!!


Danny

_________________
Now the gate has been unlatched, headstones pushed aside; corpses shift and offer room, a fate you must abide!

photo 486741photo 488472


Omhoog
  Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 13 jun, 2014 10:24 am 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 25 jan, 2007 17:48 pm
Berichten: 527
Woonplaats: Lonneker
Ik vind het gewoon een erg mooie heli geworden.... Chapeau!!!!

Greetz,
Peter


Omhoog
  Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 13 jun, 2014 18:00 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 28 aug, 2007 22:27 pm
Berichten: 18527
Woonplaats: Hurdegaryp
Sorry mods, maar toch voel ik me aangevallen door heer Robotics en wil ik hier toch nog een keer reageren.

Vanaf het eerste bericht volg ik dit topic al en geef tips/adviezen/kritiek daar waar nodig en blijkbaar dus gewenst. Heer Jeroen komt net kijken en plaatst op 4 mei onderstaand bericht.

Robotics schreef:
Hey Rene, het kan aan mij liggen, maar Ik zit dit zo een beetje te volgen maar zou het niet prettiger zij als je wat minder mierenneukerig en verbeterend zou zijn naar de topicstarter? Ikzelf vind dat nogal storend.

Jeroen


Als hij een beetje beter leest, reageer ik zelfs op wat een ander (StevenVD) aangeeft betreffende een vlek op het model. Ik zie die vlek ook en probeer te verklaren waarom. Vervolgens is het stil van Jeroen's (Robotics) kant om op 9 juni met dit bericht te komen....

Robotics schreef:
zimmermaniac schreef:
inderdaad Danny, bedankt om dat puntje even op zijn plaats te zetten :wink:
ik wil zelfs meer zeggen, als er één iemand hier tenvelde kritiek mag geven op heli's is het toch vooral René....


Verklaar je nader aub... Gaat dan vast niet over bouwkwaliteit, wellicht over kennis, maar dat komt de bouwkwaliteit niet ten goede.

Ik vind dat je best kritiek mag geven op andermans werk maar dan wel als je zelf ook wat indrukwekkends neer kan zetten (noem een Arkady..). Dit is hier niet het geval mijns inziens..

Jeroen


Je mag uiteraard zeggen wat je wil op een forum, maar dit slaat nergens op. Ik heb eerder al wat aangeven betreffende mijn bouwsels. Omdat ik mij 'aangevallen' voel (wat niet zo vaak gebeurd hier), vond ik het nodig om dit hier te plaatsen. Ik lees de reactie wel wanneer je weer eens tijd vind om het forum te lezen.

Ik vind het ook jammer om het topic van zimmie hiermee te vervuilen, maar dan moet er maar niet zo vreemd gereageerd worden. Als met dit bericht grenzen overschreden worden, dan moet dit maar verwijderd worden.

René

_________________
René

O.a. bezig met: Al mijn bouwverslagen mooi gebundeld ; Het grote Apache topic ; Smer 1:40 Fokker S-12 (PH-NDC) ; Sikorsky R-4; Wright Flyer


Omhoog
  Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 13 jun, 2014 19:43 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 06 feb, 2009 9:39 am
Berichten: 2125
Woonplaats: Heist o/d Berg
Rene, zoals ik gereageerd heb op de allereerste ( arrogante ) post van mhr Rbtcs... als er één iemand hier ten forumvelde is die kritiek mag geven op heli's, dan ben jij het wel....ondanks dat je aangeeft hierboven ergens dat je gewoon maar een gezonde interesse in heli's hebt, vind ik ( en ik ben zeker nog velen ) dat jij toch wel de kenner tenvelde hier bent....steeds weer weet je bouwers in de goede richting te leiden...en ik ben het ook met Jugs eens...jij durft van die obscure doosjes te openen en er, ondanks het zeer teleurstellende dat in de doos zit, toch steeds weer een acceptabel model uit te krijgen...
laat je dus niet op je nek zitten door iemand die hier ocharme 20 posts heeft op een goed half jaar tijd...tenslotte...een model heeft hij hier nog niet laten zien...
grtz
Chris

_________________
mama wipe the blood off of my face

http://www.myspace.com/goodsonsb
http://www.attich.be/


Omhoog
  Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 15 jun, 2014 19:13 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: za 29 dec, 2012 13:49 pm
Berichten: 36
Een model:

viewtopic.php?f=125&t=43140

Oeps..


Omhoog
  Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 15 jun, 2014 20:10 pm 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 06 mei, 2005 9:19 am
Berichten: 3211
Wellicht even de regeltjes lezen? Zoals al eerder gezegd kan ieder opmerkingen maken over modellen, onafhankelijk van de eigen bouwkwaliteiten.

De link naar jouw eigen bouwsel is op zijn zachtst gezegd topicvervuiling hier.

Daarnaast durf ik ook nog eens hardop te zeggen dat er een verschil bestaat tussen een compleet bouwverslag en alleen foto's van het eindprodukt...

Ik stel voor dat je je verder onthoudt van negatieve opmerkingen jegens een ander. Commentaar geven op een model kan, commentaar op de persoon van de bouwer niet, en hoog van de toren blazen dat alleen mensen die (in jouw ogen ?) mooie modellen kunnen neerzetten gerechtigd zijn om opmerkingen te plaatsen wordt ook niet gewaardeerd.

The end

Tot slot sluit ik me aan bij eerdere opmerkingen jegens het model: afgrijselijk ding (het onderwerp dan), maar mooi neergezet.

_________________
Una salus victis nullam sperare salutem.

Plastic Scale modeling


Omhoog
  Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 15 jun, 2014 20:26 pm 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 10 jan, 2010 22:24 pm
Berichten: 11865
Woonplaats: St.-Katelijne-Waver (België)
Beste mensen, zoals ik al aangaf komt het er niet op aan om zelf modellen of bouwniveau te laten zien om kritiek te mogen geven of die af te keuren. Het helpt het om je ervaring te illustreren, maar het maakt je niet feilloos. Er kijken hier evengoed mensen mee die niet actief modelbouwen of die bijvoorbeeld gewoon in een Wessex geïnteresseerd zijn en hier via een zoekopdracht terechtgekomen zijn, ook die hebben evenveel recht om te reageren. Heb je daar een mening over, doe dit dan alstublieft door feiten aan te tonen die direct op de bal spelen en niet met suggesties over de (on)geschiktheid van die personen om iets uit te komen leggen. Ik zie in het bouwverslag van Robotics dat René ook reageerde en zoals gebruikelijk plus en min op een rijtje zette en daar heeft Robotics zich bij neer te leggen op het moment dat hij beslist zijn kunnen op het forum tentoon te stellen, en de criticus bovendien dankbaar te zijn voor de reactie. Al te vaak laten critici na om positieve dingen ook neer te zetten, zelfs al denken ze er aan, en van de verbeterpunten kan je alleen maar leren. Ik kan ook de ervaren en kundige bouwers niet genoeg aansporen om hun ervaring door te geven aan collega's, of ze die nu als onervarener beschouwen of niet.


Omhoog
  Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 15 jun, 2014 20:57 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 28 aug, 2007 22:27 pm
Berichten: 18527
Woonplaats: Hurdegaryp
Robotics schreef:


Wat bedoel je hier mee?

René

_________________
René

O.a. bezig met: Al mijn bouwverslagen mooi gebundeld ; Het grote Apache topic ; Smer 1:40 Fokker S-12 (PH-NDC) ; Sikorsky R-4; Wright Flyer


Omhoog
  Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 15 jun, 2014 22:34 pm 
Offline
Admin
Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 20 sep, 2005 20:50 pm
Berichten: 10553
Woonplaats: Installation 05
Heren, aangezien het toch wat lastiger is dan ik had verwacht om deze issue te laten rusten lijkt het me het beste om dit topic te sluiten.
@ Chris, mijn excuses dat het zo moet, maar de boel moet niet uit de hand gaan lopen...


Danny

_________________
Now the gate has been unlatched, headstones pushed aside; corpses shift and offer room, a fate you must abide!

photo 486741photo 488472


Omhoog
  Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 99 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot], Marco2591 en 21 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement