Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu do 28 maart, 2024 13:03 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 77 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo 07 apr, 2013 20:36 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 22 jul, 2006 18:40 pm
Berichten: 3495
Woonplaats: Lisse
Dat is echt vervelend, als je het weet ga je je er steeds meer aan ergeren. Is het een oplossing de motorkap los te zagen en met een shim onder de juiste hoek te zetten?

Gr. Sjaak

_________________
Al mijn bouwverslagen bij elkaar.
Op de werkbank: Sea Hawk VSQ 860 MLD
Afbeelding


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma 08 apr, 2013 14:54 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 11 jul, 2007 19:18 pm
Berichten: 1602
Woonplaats: Puttershoek
Dat is het zeker Sjaak, ik erger me er kapot aan. Het ziet er zo dom uit, zeker wanneer je hem schuin van voren bekijkt. Heb de vleugels ook zonder romp ertussen tegen elkaar gehouden en zelfs dan wijst de linker hoger, dus het ligt niet aan de romp zou je zeggen. Bekijk ik de vleugels van opzij dan zie ik geen verschil tussen de 2. Ik zal eens wat foto's van opzij maken een plaatsen vanavond. Loszagen zal inderdaad de enige oplossing worden en dan wat styreenplaat als shimmie gebruiken. Hoop deze week weer wat vorderingen te kunnen maken op modelbouw gebied..

Erik


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo 15 mei, 2013 21:37 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 11 jul, 2007 19:18 pm
Berichten: 1602
Woonplaats: Puttershoek
Onze weledelgestrenge groepsbouwleider weet 't al maar ik zal het ook hier melden. Ik ga de B-25 niet af krijgen vóór 1 juni. Omdat ik er te weinig tijd aan besteed, weinig tijd heb én omdat ik toch wel in mijn maag zit met die vreemde stand van de motor(gondel)/vleugel. Ik vermoed dat 1 motorige props mij toch beter liggen.. Als klap op de vuurpijl heb ik ook nog eens een huis gekocht dus de komende tijd gaat er sowieso niks meer gebeuren met modelbouw(op het afmaken van een Bf109 na). Als de verbouwing van mijn nieuwe huis klaar is heb ik wel lekker een hele zolder voor modelbouw mét genoeg ramen :D

Wat niet wil zeggen dat ik ga stoppen met mijn 320 squadron B-25, enkel zal hij niet klaar komen tijdens deze groepsbouw. Dus, tot ziens in bij de reguliere brouwverslagen!

Erik


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo 15 mei, 2013 22:10 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 25 maart, 2008 0:04 am
Berichten: 2229
Woonplaats: Gooische matras!
p.s. Als je 'ontevreden' bent over een onderdeel, kun je die dan niet verbergen onder een 'dekzeil'? Zie ook mijn B-17 Brouverslag (Pag. 9)

viewtopic.php?f=46&t=37539&start=80

Aan de andere kant, ik kan me voorstellen dat het gedoe met die motorgondels gewoon teveel tijd heeft opgeslurpt en dat je er ook niet al te veel zin meer in heb om de kit af te maken.

_________________
1:48 Fokker C.I 100 jaar KLu GB
1:48 Nieuport 17 LVA
1:48 Fairey Firefly Mk.I MLD groepsbouw
1:350 B-25 Mitchell 18th squadron NEIAF

Groeten, Pieter.


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo 15 mei, 2013 22:16 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 10 jun, 2006 21:45 pm
Berichten: 3421
Woonplaats: Almere
Kan gebeuren. Hebben we allemaal wel eens last van denk ik. In ieder geval succes met je volgende (ver)bouwproject in je nieuwe huis!

_________________
Momenteel op de werkbank; Fairey Firefly, NA-27, Lockheed Electra KLM, CW-21, He-280, Me-263, etc, etc.


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo 15 mei, 2013 22:36 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: ma 26 maart, 2007 21:50 pm
Berichten: 2168
Tja, een nieuw huis is natuurlijk een goed argument om de aandacht richting bouwactiviteiten in 1:1 te verplaatsen. Succes ermee, Erik!

Paul


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma 20 mei, 2013 23:16 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 11 jul, 2007 19:18 pm
Berichten: 1602
Woonplaats: Puttershoek
1.JaVA_Platypus schreef:
Aan de andere kant, ik kan me voorstellen dat het gedoe met die motorgondels gewoon teveel tijd heeft opgeslurpt en dat je er ook niet al te veel zin meer in heb om de kit af te maken.

Ik maak hem wel af, enkel niet tijdens deze groepsbouw :wink:


Erik


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 77 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 32 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement