Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu do 28 maart, 2024 22:32 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 42 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: mil mi24 hind
BerichtGeplaatst: do 24 feb, 2011 20:29 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 30 jul, 2010 18:34 pm
Berichten: 30
heej allemaal, ik ben momenteel bezig aan deze heli. het is niet m'n eerste(ongeveer m'n 30ste), maar ik ben nog geen prof
ik ben al een eindje op weg. ik wil een foto sturen, maar ik weet niet hoe dat werkt..!! dus kan iemand mij helpen?

_________________
don't fail twice


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: mil mi24 hind
BerichtGeplaatst: do 24 feb, 2011 20:46 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: do 09 jul, 2009 16:48 pm
Berichten: 175
Woonplaats: woerden
hey, borlawilly

ik ben ook bezig met een mil mi 24 hind. welke versie ga je maken?

groetjes, mark


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: mil mi24 hind
BerichtGeplaatst: do 24 feb, 2011 20:48 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 30 jul, 2010 18:34 pm
Berichten: 30
ik doe de iraqeze (kweet niet hoe je dat schrijft) versie van de 1/72 revell

kun jij/u me misschien helpen met afbeeldingen erop zetten??

_________________
don't fail twice


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: mil mi24 hind
BerichtGeplaatst: do 24 feb, 2011 20:49 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 13 jan, 2009 20:46 pm
Berichten: 238
Lijkt me niet een Tigermeet project, meer voor de militaire luchtvaart sectie.

Je schijnt overigens hier een album te kunnen openen, ik gebruik de foto's van m'n eigen website.

_________________
The Insane

Eigen site met links naar de bouwverslagen

... BMWs get girls, Ferraris get women, Celicas get dirty

... You can't please everybody, so you got to please yourself


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: mil mi24 hind
BerichtGeplaatst: do 24 feb, 2011 20:51 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 28 aug, 2007 22:27 pm
Berichten: 18512
Woonplaats: Hurdegaryp
borlawilly schreef:
heej allemaal, ik ben momenteel bezig aan deze heli. het is niet m'n eerste(ongeveer m'n 30ste), maar ik ben nog geen prof
ik ben al een eindje op weg. ik wil een foto sturen, maar ik weet niet hoe dat werkt..!! dus kan iemand mij helpen?


Je dertigste helikopter of je dertigste model? Zoals mijn naam al doet vermoeden ben ik ook een heli-liefhebber. Ik heb er zo'n 70 (heli's!!) in de kast staan. Hiervan zijn er 2 Hinds (1:144), de 1:72 en 1:48 moeten (ooit) nog eens.

Voor wat betreft de foto's, heb je de help en how-to's al even geprobeerd? Als je er niet uitkomt, stuur dan maar even een pb, help ik je wel, voordat iedereen weer commentaar gaat geven dat je eerst moet lezen, voordat je gaat vragen.

René

Tip, vermeld in de titel even de schaal, merk en versie van het model waarmee je bezig bent.

_________________
René

O.a. bezig met: Al mijn bouwverslagen mooi gebundeld ; Het grote Apache topic ; Smer 1:40 Fokker S-12 (PH-NDC) ; Sikorsky R-4; Wright Flyer


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: mil mi24 hind
BerichtGeplaatst: do 24 feb, 2011 20:53 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 30 jul, 2010 18:34 pm
Berichten: 30
ok t_I bedankt, ik wou het eigelijk niet onder tigermeet zetten, maar ik wist niet dat als je een nieuwe topic opende ie meteen onder de naam 'tigermeet' zou vallen :oops:

_________________
don't fail twice


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: mil mi24 hind
BerichtGeplaatst: do 24 feb, 2011 20:53 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 30 jul, 2010 18:34 pm
Berichten: 30
ik ga trouwes meteen uitvinden hoe die fotos en sjit werken

_________________
don't fail twice


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: mil mi24 hind
BerichtGeplaatst: do 24 feb, 2011 20:57 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 28 aug, 2007 22:27 pm
Berichten: 18512
Woonplaats: Hurdegaryp
borlawilly schreef:
ok t_I bedankt, ik wou het eigelijk niet onder tigermeet zetten, maar ik wist niet dat als je een nieuwe topic opende ie meteen onder de naam 'tigermeet' zou vallen :oops:


Het is maar net in welk topic je zit en je een nieuw onderwerp plaatst. Als dit dus geen tijger wordt, dan moet een moderator dit topic maar verhuizen naar het militaire luchtvaart gedeelte.

René

_________________
René

O.a. bezig met: Al mijn bouwverslagen mooi gebundeld ; Het grote Apache topic ; Smer 1:40 Fokker S-12 (PH-NDC) ; Sikorsky R-4; Wright Flyer


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: mil mi24 hind
BerichtGeplaatst: do 24 feb, 2011 20:59 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 30 jul, 2010 18:34 pm
Berichten: 30
tsjopper bob schreef:
borlawilly schreef:
heej allemaal, ik ben momenteel bezig aan deze heli. het is niet m'n eerste(ongeveer m'n 30ste), maar ik ben nog geen prof
ik ben al een eindje op weg. ik wil een foto sturen, maar ik weet niet hoe dat werkt..!! dus kan iemand mij helpen?


Je dertigste helikopter of je dertigste model? Zoals mijn naam al doet vermoeden ben ik ook een heli-liefhebber. Ik heb er zo'n 70 (heli's!!) in de kast staan. Hiervan zijn er 2 Hinds (1:144), de 1:72 en 1:48 moeten (ooit) nog eens.

Voor wat betreft de foto's, heb je de help en how-to's al even geprobeerd? Als je er niet uitkomt, stuur dan maar even een pb, help ik je wel, voordat iedereen weer commentaar gaat geven dat je eerst moet lezen, voordat je gaat vragen.

René

Tip, vermeld in de titel even de schaal, merk en versie van het model waarmee je bezig bent.

nee, haha, mn 30ste model. misschien zijn het er nog meer, maar ik ben op me 11e begonnen, dus ik bewaarde ze nog niet zo goed, waardoor ze kapot gingen. ik heb er nu ongeveer 25-30 over waarvan ong. de helft heli's.
ik bouw veel 1/144 , ik had ca. 5 1/72 helis, en nu nix meer, dus dit word weer de eerste in mijn vitrinekastje.(voor een heliliefhebber waarschijnlijk pijnlijk om te horen dat er helis zijn gesneuveld :D )
ik heb een foto gemaakt van de doos die alle info vermeld , dus i ga nu ff uitvogelen hoe ik een mapje kan aanmaken

bedank voor de reactie trouws

_________________
don't fail twice


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: mil mi24 hind
BerichtGeplaatst: do 24 feb, 2011 21:00 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 30 jul, 2010 18:34 pm
Berichten: 30
tsjopper bob schreef:
borlawilly schreef:
ok t_I bedankt, ik wou het eigelijk niet onder tigermeet zetten, maar ik wist niet dat als je een nieuwe topic opende ie meteen onder de naam 'tigermeet' zou vallen :oops:


Het is maar net in welk topic je zit en je een nieuw onderwerp plaatst. Als dit dus geen tijger wordt, dan moet een moderator dit topic maar verhuizen naar het militaire luchtvaart gedeelte.

René

ok :wink:

_________________
don't fail twice


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 42 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bert Takken, tallboy en 19 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement